בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

וגם זה אמש: מעמד הוקרה לא. לוינשטיין

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/5/2006 12:52 לינק ישיר 
וגם זה אמש: מעמד הוקרה לא. לוינשטיין
מצורף קובץ


גם זה קרה אמש.

כמיטב המסורת הקיימת כבר מס' שנים, נוהגים מתנדבי זק"א ו"הצלה" אזור ירקון להתאסף בליל ל"ג בעומר, בשבת אחים גם יחד.

במהלך הערב אף מתקיימת חלוקת תעודות הוקרה למתנדבי השנה על הצטיינותם ומסירותם באירועי החירום השונים.

אתמול הועלה על נס פועלו הגדול והמבורך של המתנדב אליהו לוינשטיין והוענקה לו תעודת הוקרה על מסירותו הבלתי נלאית בהצלת חיים וחיפוש נעדרים.

מכאן, אנו מצדיעים לאיש ולמעשים ומצטרפים לאיחולים.


מימין לשמאל: ישראל גולדבסקי - מפקד זק"א פ"ת, המתנדב אליהו לוינשטיין - האיש והמעשים, חיים אוטמזגין - ממפקדי זק"א ואחראי איתור וחיפוש נעדרים.

קרדיט: "צילום זק"א"




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2006 14:59 לינק ישיר 

אח שלי אוהבים אותך מאוד.... רק בתעודה שכחו לרשות ה"כהן" אלי אתה לא במקרה כהן..? אם כך איך זה הולך יחד?! מה שכן בטוח שאתה תותח אין אין עליך....חולה עלייך לא יכול בלעדייך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 15:26 לינק ישיר 

זה ההוא שהתפרסם בתמונותיו כשהוא מבצע החיאה בצורה "מקצועית"?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/5/2006 13:39 לינק ישיר 


נו שוין... לוינשטיין...

הוא כבר ידוע בזויות הצילום המיוחדות שלו...

אבל שימו לב! גם כאן כשמצלמים אותו, יש זוית צילום מיוחדת.

- אלי הוא היחיד שמביט לצלם/למצלמה.
- הילת האור/האש, מקיפה את ראשו בהדר.

"מהזוית של לוינשטיין - הכל נראה אחרת!"




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > וגם זה אמש: מעמד הוקרה לא. לוינשטיין
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext