נקבע מוות לתינוקת בת שנתיים בעימנואל ככל הנראה מת.ד.
התקבלה קריאה במוקד ירקון ע"י האמא שהייתה היסטרית בטלפון. ככל הנראה התינוקת נדרסה, והועלתה הבייתה שם ביצעו בה החייאה כוננים עד הגעת צוות האט"ן . כאמור לצערינו נקבע מותה.
נשלח ב-16/5/2006 13:44
מזעזע!
הדיווחים מספרים כי התינוקת נפגעה ע"י רכב בו נהג אביה.