אחיי ורעיי. תושבי ישובי נחל-שורק. אני גאה בכם מאד . ולדעתי אתם מהווים דוגמא לכל העולם.
ערנותכם והמיומנות , הזריזות והמקצוענות. היא לתפארת.
זה לא האר"ן הראשון שלכם . נזכיר את אסון רבדים על כל מה שהיה שם.
נזכיר אוטובוס שהתהפך ליד יסודות לפני כחצי שנה במוצאי שבת.
נזכיר ת"ד קשה שהיתה בצומת נחשון בין שני אוטובוסים .
ועוד מקרים שקורים כל יום באזור שלכם.
אין ספק שמגיע לכם המון מילים טובות והרבה יישר כוח .
ואני מפרגן לעצמי, ותקנו אותי אם אני טועה, אבל יש לי חלק גדול ביותר בזה שאתם חלק מ"הצלה לכיש - אשדוד".
אני רוצה לאחל לכם שלא יהיה לכם עבודה בתחום זה , ושנפגש רק בשמחות. ושתדעו שכולנו אוהבים אותכם , וגאים בכם, ואתם הטובים ביותר , ומודל לחיקוי. ובע"ה שנפגש רק בשמחות.
תוקן על ידי - א221 - 21/05/2006 9:09:39
|
|