יש לי מערכת כריזה מסוג FEDERAL דגם PA300 וחסר לי את התקע המחבר בין המערכת למצבר הרכב, ללא תקע זה אי אפשר לחבר את המערכת (כך נאמר לי בשחף ברח' השומר בב"ב) אשמח לקבל פרטים היכן ניתן להשיג חלק זה , או אולי למישהו יש תקע כזה שאינו בשימוש.
תודה רבה.
נשלח ב-28/5/2006 00:36
מדובר ברכב פורד קונקט וזה בעיה מדלת אחורית של אוטו מחפש לשמוע עוד רעיונות. תודה לכולם
נשלח ב-25/5/2006 09:36
אפשר מתחת לגומי אבל בדרך כלל זה בלתי אפשרי משום שכבל האנטנה רחב מידי..
נסה להעביר את האנטנה לחלקו האחורי של הרכב ולהוציאו דרך דלת תא המטען האחורי . שם הרווח גדול יותר והדלת נפתחת פחות והרבה יותר יפה.
תוקן על ידי - צוות_דרום - 25/05/2006 9:36:50
נשלח ב-24/5/2006 17:07
תעביר את בחוט מתחת לגומי של הדלת וכך זה לא ישחק מנסיון
נשלח ב-23/5/2006 18:05
חיברתי לרכב מכשיר קשר והדבר שהכי מעצבן אצלי ברכב שיוצא החוט מהמכשיר קשר לאנטנה בדלת וכל פעם שאני סוגר את הדלת הוא נשחק בדלת ועלול להקרע אם יש למשהו פתרון להוציא את החוט מהאוטו לגג בלי שיהיה סימן מבחוץ ..
נשלח ב-22/5/2006 14:05
חשמלי = חשמלאי - נכון ?
סאסי = ששי - נכון !
נו שוין ..
בכל אופן - דעה אחרת אם בעל רכב הינך , תוכל לגשת ל"גל קשר" בחולון הסמוך לתחנת מ.ד.א. אזור ובתוך דקות יהיה לך מבוקשתך, או לחילופין בכל מרכזי התקנות של מוטורולה כגון בקריית מטלון בפתח תקווה . וכו' .
נשלח ב-22/5/2006 12:50
אני חושב שזה ששי לא????
סליחה החשמלי/פראמדיק ששי!!!!!
נשלח ב-22/5/2006 09:01
ויטי .
חח..ח.ח.ח.ח אהבתי .." יש שם בחור אחד בשם סאסי "
חח.ח.ח.ח.ח.ח..ח
תוקן על ידי - shmulik10 - 22/05/2006 9:02:32