בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ב"ב: בת 4 נפגעה קשות בראשה בת.ד.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/5/2006 11:03 לינק ישיר 
ב"ב: בת 4 נפגעה קשות בראשה בת.ד.


אתמול (א') בשעות אחה"צ, נמסר על תאונת דרכים ברח' אשל אברהם בבני-ברק.

מדובר על רוכב אופנוע כבד שפגע בילדה בת 4 שחצתה את הכביש. הרוכב נמלט מהמקום.

מתנדבי יחי' האופנועים להצלה מהירה של "הצלה" גוש-דן אלעזר קליין, מאיר זרגריאן, יהודה לונדנר ומשה סובר, שהגיעו למקום תוך זמן קצר, דיווחו כי מדובר בבת 4 עם סיפור של איבוד הכרה לאחר פגיעת ראש ובקשו את הגעתה של ניידת לטיפול נמרץ למקום.

המתנדבים הגישו לנפגעת טיפול רפואי ראשוני והעבירו אותה לאמבולנס מד"א (נתי רוזנברג), אשר חבר לניידת לטיפול נמרץ שהעבירה אותה במצב בינוני לחדר הטראומה בביה"ח "שיבא" בתל-השומר.

בשעות הערב הוחמר מצבה והיא הוכנסה לחדר ניתוח.

היום (ב') בשעות הבוקר, הסגיר את עצמו רוכב האופנוע לידי המשטרה.

בשורות טובות!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2006 11:26 לינק ישיר 


תודה על העדכון, יהושע!

מצב הילדה השתפר ב"ה לאחר הניתוח.

מה מצבה כעת?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/5/2006 03:01 לינק ישיר 

הרוכב היה בן 16 ללא רשיון נהיגה

הנ"ל גר בשכונה.......



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ב"ב: בת 4 נפגעה קשות בראשה בת.ד.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext