בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

> > >נקודה למחשבה - עוצמתי ביותר!< < <

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/5/2006 13:47 לינק ישיר 
> > >נקודה למחשבה - עוצמתי ביותר!< < <




דו"ח מהירות

ישראל העיף מבט מהיר אל הספידומטר לפני שהאט. המחוג הראה 105 במקום שבו מותר לנסוע עד 60 קמ"ש. זו הפעם הרביעית שהוא נתפס על מהירות בשנתיים האחרונות. איך זה יכול לקרות לו, חשב?

הוא שמע את כריזת השוטר בניידת לעצור בצד. הוא האט ועצר בשולי הדרך. השוטר עצר מאחוריו. ישראל הביט במראת הצד וראה את השוטר יוצא מן הניידת ופוסע לעברו. עוד מבט לעבר פניו של השוטר וכולו נתמלא פליאה. הרי זה יעקב, אחד המתפללים מבית הכנסת. הוא פוגש אותו כל שבת והם מברכים זה את זה בברכת שבת שלום. הוא לא ידע שיעקב מתנדב במשטרת התנועה. במדים יעקב נראה אחרת. עתה חש הקלה.

חיש מהר יצא מרכבו וקידם בברכה את יעקב, "שלום יעקב, אני מופתע לראות אותך כך במדים".

"שלום ישראל" השיב יעקב בארשת פנים רצינית.

"אני מניח שתפשת אותי על חם כי אני ממהר הביתה. אשתי והילדים מחכים לי".

"כן, אני מתאר לעצמי" ענה ראובן כמעט בלחש.

"אתה יודע, בימים האחרונים עבדתי עד מאוחר ועתה אני ממהר הביתה וכנראה לא הקפדתי הפעם על המהירות המותרת" אמר ישראל בצורה מבודחת.

השוטר לא ענה ועלעל בפנקס הדו"חות.

"אתה יודע, אשתי טלפנה ואמרה לי משהו על עוף בתנור ותפו"א חמים לארוחת ערב, אתה יודע למה אני מתכוון?"

"כן אני יודע למה אתה מתכוון, אני גם יודע שיש לך עברות קודמות רבות" סח יעקב.

אוי ואבוי, חשב ישראל לעצמו, זה הולך להיות לא טוב. הוא בטח ירשום לי דו"ח. צריך לשנות גישה.

"על מה עצרת אותי, יעקב?"

"105 קמ"ש. האם תואיל בבקשה לשבת ברכבך?"

"רגע, חכה רגע יעקב, אני הסתכלתי בדיוק במד המהירות ובקושי נסעתי 80" שיקר ישראל, העיקר שלא לקבל דו"ח.

"בבקשה ישראל, לך שב ברכב" ביקש יעקב בנימוס.

ישראל חש נבוך, נכנס לרכבו וטרק את הדלת בתיסכול. הוא הביט במראה לעברו של יעקב וראה אותו רושם בפנקסו.

למה הוא לא ביקש ממני רשיונות, תמה ישראל, איך זה יכול להיות? החרא הזה רושם לי דו"ח? מעניין איך תהיה הפגישה בינינו בבית הכנסת? איזה פרצוף יהיה לו לעמוד מולי?

דפיקה קלה על שמשת החלון קטעה את הרהוריו של ישראל. הוא הסב את פניו וראה את יעקב מסמן לו לפתוח את החלון כשהוא מחזיק בידו דף מקופל. ישראל פתח את החלון כדי חריץ קטן. יעקב השחיל דרכו את הניר המקופל ופסע חזרה אל הניידת מבלי לומר מילה.

ישראל חשב לעצמו, מעניין כמה יעלה לו הקנס, הפעם, ופתח את הדף.

רק רגע, מה זה? בדיחה? זה לא דו"ח, וישראל קרא:

'ישראל היקר, לפני שנתיים היתה לי בת. היא היתה בת 6 כאשר נדרסה למוות. אתה ודאי מנחש שהיה זה נהג אשר נסע במהירות מופרזת. הוא קיבל קנס קטן ו- 3 חודשים בכלא. כעת הוא חופשי לחבק את אשתו ואת שלוש בנותיו. לי היתה בת אחת ואני צריך לחכות עד שאגיע לשמיים כדי שאוכל לחבק אותה שוב. מאות פעמים ניסיתי לסלוח לנהג ההוא. מאות פעמים אני מנסה לסלוח לנהגים כאלה, ואפילו עכשיו, איתך. אז תסלח לי, ישראל, ותיסע לאט כי יש לי עוד בן אחד בלבד ואני פוחד עליו מאד מאד'.

ישראל הרים את מבטו מן הכתב והספיק לראות את יעקב נוסע במורד הרחוב. הוא הביט בו עד שנעלם. הוא נותר לשבת נטוע במקומו עוד דקות ארוכות מהרהר במה שקרא ואז התניע את רכבו והחל לנסוע אט אט אל ביתו כשהוא מייחל לחיבוקם של אשתו וילדיו אשר היו המומים לראותו נסער ונרגש כל כך.

החיים יקרים– נהגו בזהירות.

(מפורום סקופים - "רוטר")




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2006 08:32 לינק ישיר 

תודה לבחור שפתח את האשכול.

זה מאד מרגש.

וחבל שלא נעלו את האשכול שכל אחד ישאר עם מחשבותיו לאחר הקריאה.

והי יאמר לצרותינו די.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/5/2006 22:30 לינק ישיר 


אני אישית נמנע מלוותר על דו"ח אף שאצטרך ליפגש בבית משפט כמובן בזמן שראיתי עבירה ברורה ללא ספק

וזאת בהוראת גדולי ישראל

על ונשמרתם מאוד לנפשותיכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/5/2006 21:42 לינק ישיר 

לחובש88 לידעתך לא רק שלשוטר אין אחוזים מהדוחות תנועה רק כל הכסף שנכנס מהדוחות עוברים ישירות למשרד המשפטים ולא למשרד ביטחון פנים (משטרה)

ולגבי שאר המתדיינים אם לתת דו"ח כספי או דו"ח הסבר

מנסיון אישי (למבינים) כיום לאחר שנים יש עדיין אנשים שאני פוגש שבזמנו היו צריכים לקבל דו"ח  כספי על עבירת תנועה שביצעו ולא קיבלו והסתפקו בדו"ח הסבר או אזהרה 

הם עדיין זוכרים את הרגע הזה וטוענים בפני כי מאז הם משתדלים לא לבצע עבירות תנועה 

לעומת זאת יש אנשים שמבצעים עבירות בגסות ובזילזול שרק דו"ח כספי או עונש חמור יותר ירתיע אותם 



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/5/2006 14:19 לינק ישיר 

וואלה באמת נוגע ללב... יש לי שאלה האם לשוטר יש אחוזים מדו"ח תנועה?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/5/2006 03:30 לינק ישיר 

ואתה רוצה לאמר לי שעכשיו אתה לא תסעה מהר?

זה גם נכון מה שאמרת אני לא אמר שלא

אבל יש אנשיים שלא יודעים ללמד ככה רק דרך הכיס (אותך אישית אני לא מכיר) אז אני לא יודע





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2006 09:09 לינק ישיר 

hezi103101

היקר
תחשוב מה האפשקט של דו"ח תנועה  לעומת האפקט שהשיג המכתב ההוא.
אני שוטר, עלי לרשום דו"חות ותמיד תמיד מעדיף משהו חינוכי, דו"ח יותר או דו"ח פחות זה באמת כואב בכיס אבל נשכח מהר מאוד, המכתב הזה  בעל אפקט עצום, ישבתי וקראתי אותו מספר פעמים, אני בטוח שלו הייתי מקבל משוטר (או מתנדב) מכתב כזה  הייתי חורט אותו היטב במוחי . הוא משיג את התוצאה בצורה הכי טובה שרק ניתן
לא תמיד כדאי וצריך להיכנס לכיסו של הנהג, רצוי לחדור למוחו ולא לכיסו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/5/2006 09:03 לינק ישיר 

עזוב אותך -

במקרה זה אני לא רוצה להמשיך !! מסיבות אישיות !!
אבל אל תשלה את עצמך  . . .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/5/2006 02:43 לינק ישיר 

ואתה חושב שזה טוב???

זה לא 10 20 מעל מה שמותר

גם אם זה היה אבא שלי אני היתי נתן דו"ח ואתה יודע מה גם שלילה אם צריך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > > > >נקודה למחשבה - עוצמתי ביותר!< < <
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext