| נשלח ב-24/5/2006 12:32 |
|
| |
ר"ג: פיצוץ על רקע פלילי באזור הבורסה
לפני זמן קצר נשמע פיצוץ באזור הבורסה בר"ג.
מתנדבי מד"א "הצלה" גוש-דן ששמעו וחשו בכך, מיהרו לברר את הדבר מול מוקד מד"א אזור דן.
לאחר בדיקה התברר כי מדובר ככל הנראה בפיצוץ על רקע פלילי במכון לשטיפת רכבים.
האירוע הסתיים ב"ה ללא נפגעים, נכון לרגע זה.
המשטרה חוקרת אם הפיצוץ היה במכונית או בבלון גז.
|
|
|
|
| נשלח ב-25/5/2006 11:30 |
|
| |
מצורף קובץ המתנדב שלמה וייספיש עם 'כובע' אחר... (בתפקיד מסווג...)

|
|
|
|
|
| נשלח ב-24/5/2006 12:41 |
|
| |
עדכון:
הפיצוץ אירע במכון לשטיפת רכבים ברח' שפע טל בגבעתיים (סמוך לגשר שיפמן שליד הבורסה).
בעקבות דיווח של כונן מד"א מאזור איילון, שוגר לשם רק נט"ן מד"א שווידא שמדובר בארוע על רקע פלילי ללא נפגעים ב"ה.
|
|
|
|
|