כך זה נשמע : 1) "הצלה אשדוד" בוקר טוב בני דרום. יחכו בכניסה יש שם בן 70 שירה בעצמו לא ברור נט"ן יוצא מאשדוד. הכוננים הבלתי נלאים .התותחים. של בני דרום שלמה דביר (לכיש- אילון 230 אופנוען מס' 1 בהצלה אשדוד-לכיש) ועופר טל החובש הבכיר בדרך. כמו תמיד אבל גם הפעם מוטי וובר חובש בכיר (מד"א 82) בדיוק בצומת אשדוד חותך לכוון המקרה. לא מספיקה לעבור דקה והצמד כבר מדווחים מקום. דווח בבקשה. מבקשת קלי פרץ מהמוקד . מדובר בבן 68 שירה בעצמו כבר לפני מס' שעות נט"ן בבקשה .
עצוב יהודי שעבר את השואה עבר את כל המלחמות. הכל. הכל. לפני שבועים גילו לו את המחלה האיש לא יכל לעמוד בזה . יהי זכרו ברוך.
2) הצלה אשדוד שד' עוזיהו מס' __ יש שם בן שנה מחוסר הכרה כחול קצת קר מי שמגיע שידווח . 559 יעקב גלוזמן (מהשבוע גם חובש בכיר מטובי המתנדבים) בדרך 559 מקום ואז הסיפור מתגלה תינוק בן שלושה חודשים כבר ... יעקב לא מוותר מתחיל בהחייאה במקצועיות רבה. צוות האט"ן בראשות הפראמדיק נחום דוד(איש טוב) מצטרף ליעקב אך למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע .
שיהיו בשורות טובות.
נשלח ב-28/5/2006 10:55
ממשיך להיות עצוב 3) השעה 7:32 וכך זה נשמע : "הצלה אשדוד" הרותם 29 במרכזון יש שם חוסר הכרה לבת שנה 559 (יעקב גלוזמן ) ו562 (יהודה גרינציג) כונני רובע ח' בדרך ספרתי שלושים שניות וכונני "הצלה אשדוד" כבר הודיעו מקום . דווח בבקשה . ביקשו מהמוקד . לכיש מ562 מדובר בהחייאה . לנט"ן (לכיש 14) בראשות הפארמדיק המוכשר אלבז . לא נותר הרבה אלא לקבוע ילדה כבת שנה עם חום גבוה מזה מס' ימים. עצוב. כאן הענינים כבר החלו להסתבך . נידת משטרה שהוזעקה למקום דרשה לנתח את הגופה . מאות אברכים ובחורים חסמו את נידות המשטרה . המלאכים היקרים של אשדוד אנשי החסד אבי דרעי מפקד זק"א משה וובר ויוסי לנדא הוזעקו למקום ולאחר דין ודברים. הוזעק גם מפקד תחנת אשדוד דני אלגרט ובהתיעצות משותפת נסוגה בה המשטרה מכונותיה. והגופה העוברה לאמבולנס של אבי דרעי .
בשם המשפחה תודה רבה ושלא נדע עוד צער .
נשלח ב-25/5/2006 14:10
אוי מה היה לנו.
לבנו עם המשפחות . ושלא תדעו עוד צער.
אחיי ורעיי המתנדבים היקרים , ליבי עמכם. יום עצוב היה לנו אמש.
וזה כמובן מתוך עשרות מקרים , שבחלקם הגדול העזרה הניתנת היא מוצלחת , ומצילה חיים.
וברצוני להוסיף שהמתנדבים הקרים הוסיפו לקידוש ה" , ועזרתם למשפחות בכך , שדאגו לוויתור נתיחה מהמשטרה בעזרת המתנדבים היקרים "מזק"א-אשדוד".
ודאגו להבאת הניפטרים בכבוד.
ואף השתתפו בלוויות . וגם שם נתנו מענה להתעלפויות הרבות .
ומי יתן ושלא נדע עוד צער, ונראה בנחמת ציון , בקרוב . אמן.
נשלח ב-25/5/2006 10:57
הגדרת את נושא ההודעה / האשכול במילה אחת בודדה, אך נכונה.
זה אכן כה עצוב.
הבאת כאן 2 מקרים שונים, מ-2 קצוות שנות האדם. האחד בגיל הזקנה והשני בשנת חיים ראשונה.
מצד אחד חיים שבקושי התחילו, ומצד שני עשרות שנות חיים שנגמרו באופן כה טראגי.
ליבנו עם המשפחות האבלות, שהאסון ניחת עליהם בפתע פתאום.
יהי רצון, שלא נדע יותר מצער!
- - -
חובה גם לציין את הפריסה הרחבה של מתנדבי "הצלה אשדוד - לכיש" שהביאה את התגובה המהירה והמקצועית, בהם ניסו הם בכל זאת להציל... אך נגזרה הגזירה.