ת.ד. בנת"צ פ"ת: "אגד בדרך שלך?"
מצורף קובץ אתמול אחר הצהריים, דווח ב'מירס': "הצלה גוש-דן, כאן מוקד ירקון. ברח' ז'בוטינסקי פ"ת מעט אחרי צומת גהה, בנתיב לתחבורה ציבורית, אוטובוס שפגע באשה. במקום ככל הנראה החייאה. נט"ן יוצא ממד"א פ"ת".
בעוד כונני מד"א "הצלה" גוש-דן עושים את דרכם לזירת האירוע, איתרה מערכת ה-GPS המותקנת בניידות מד"א, את אט"ן ב"ב (דן 17) הנע על ציר ז'בוטינסקי. הוא התבקש לסור ולראות את אשר קורה.
צוות האט"ן שכלל את הפאראמדיק שי פנחס, הנהג החובש הבכיר אילן מועלם ומשתלמת, הגיע תוך זמן קצר למקום התאונה ודיווח כי אין מדובר בפציעה קשה.
מתנדבי יחי' האופנועים להצלה מהירה של "הצלה" גוש-דן שהגיעו תוך דקות ספורות לתאונה, סייעו בידי צוות מד"א להגיש את העזרה הרפואית לנפגעת, אשר פונתה במצב קל עד בינוני לביה"ח "בילינסון" בפ"ת.
משסיימו לטפל, הפטיר המתנדב ישראל גרוניך: - "זו הרי הסיסמא - 'אגד בדרך שלך'"... מחזיר לו המתנדב אפרים דודיאן: - "הפעם היא היתה בדרך של אגד, היא נכנסה לנתיב של התחבורה הציבורית"... משיב לו המתנדב מאיר זרגריאן: - "נוּ, זה מה שהוא התכווין - "אגד בדרך שֶׁלָךְ'..."
את תגובתו של אליהו לוינשטיין, לא ניתן היה לקבל עד סגירת הגליון... אולם התמונות של דן לוין, הגיעו גם הגיעו...

 |
|
|