בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ב"ב עוזיאל: בן 3.5 נפל מגובה של 3 מטר - כקומה.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/5/2006 18:39 לינק ישיר 
ב"ב עוזיאל: בן 3.5 נפל מגובה של 3 מטר - כקומה.



רחוב עוזיאל בב"ב ,  בן 3.5 נפל ממתקן בדירת גג מגובה  של כ 3 מטרים,
הנ"ל נפצע באורך קשה (?)  עם פגיעת ראש וחבלות בכל הגוף ומעורפל הכרה.

צוות בכיר של הצלה גוש-דן טיפל במהירות ובמקצועיות בילד שהועבר לניידת טיפול נמרץ לאחר טיפול ראשוני.

בין חברי הצוות היו:
"האחים" לבית קליין,  מאיר זרגריאן, שלמה גרוסברגר, ליאור קורח, משה צובר , עמית אברהם.

צוות נט"ן 17 - תודה !

הכוננים הרבים הגיעו למקום עקב חומרת הפציעה, ואכן חלקם עזבו את המקום לאחר שראו ש"יש מספיק ידיים"



תודה לכולם.  ובשורות טובות.

--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ב"ב עוזיאל: בן 3.5 נפל מגובה של 3 מטר - כקומה.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext