|
|
| נשלח ב-6/6/2006 16:20 |
|
| |
כל הכבוד על הפירגון. זה הדדי. חזקו ואמצו
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2006 13:11 |
|
| |
- המהירות...
- המקצוענות...
- המסירות...
- סגנון הכתיבה..
מפתיעים בכל פעם מחדש!
"הצלה אשדוד - לכיש" כבר אמרנו?
|
|
|
|
| נשלח ב-6/6/2006 09:22 |
|
| |
מכיון שאני יודע בוודאות שהחברים הטובים והמצוינים של "הצלה-אשדוד". גולשים כאן בפורום מדי יום. לכן אני פונה אליהם בנימה אישית.
באמת מלב אל לב , שירבו כמותכם בישראל. אתם השראה לגאוות יחידה. ורואים בכם את ההשקעה ואת התוצאות הטובות.
מאז הוקמה "הצלה-אשדוד" אחוז ההחיאות המוצלחות באזור גדל במאות אחוזים.
ולראות את שמחת "החיים" אחרי כל החייאה מוצלחת זה מחמם את הלב . ובעצם זה הזריקת מרץ של כלל המתנדבים להמשיך ולצאת למיקרים, ולא להתיאש בשום מצב אלא לעשות את כל מה שאפשר ולהגיע לתוצאה הטובה ביותר.
תזקו למצוות.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/6/2006 21:07 |
|
| |
ב"ה התחלנו עם סיעתא דשמיא וזה מלווה אותנו הלאה
18:30 הצלה אשדוד נחל שניר 6 יש חוסר הכרה לבן 62 נט"ן יוצא מאשקלון מי יוצא שאל יהודה גבאי הקצמ"ש . ועוד כתובת : הנביאים 10 יש שם כוויות משמש נא לדווח יציאה . אין אמבולנסים.
לכיש מ219 יעקב מילר (בקרוב חובש בכיר ) תאמר לי להיכן לצאת אני בדרך לכיש 559 יעקב גלוזמן ( חובש בכיר) אני גם יוצא טוב אומר הקצמ"ש - מילר אתה לנביאים וגלוזמן לנחל שניר . נסיעה זהירה . הנביאים מבוטל . 219 ממשיך גם לנחל שניר אומר מילר . עוד חצי דקה וגלוזמן סוגר מקום וכמובן מילר אחריו. (גלוזמן סע בעדינות ) לכיש מ219 שומע מילר מתחיל בהחייאה בהמשך מצטרף אליהם דני קיקוז לכיש 34 רבע שעה נט"ן אשקלון מגיע .ואז החולה בהפתעה מחזיר דופק מחזיר נשימה ל"ד תקין סיטורציה 94 הכל פיקס מקצוענים אתם טופח להם הפראמדיק של אשקלון (לכיש 15 ) עוד לא פתחנו תיק תרופות עוד לא נגענו בחולה וכבר כזה מצב שירבו כמותכם
יוסי ויסנשטרן מנכ"ל האירגון ציין לשבח את הפועלות המהירות והמצילות חיים כלשונו של המתנדבים המסורים חזקו ואמצו. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא .
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|