בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

סוף של עקיפה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2006 17:01 לינק ישיר 
סוף של עקיפה

  זה היה אמש בשעה  21:52   שוב המירסים של "הצלה אשדוד-לכיש"
הצלה     באזור נחל שורק כביש 3 לפני צומת  חולדה  יש שם תאונת דרכים קשה אוטבוס שפגע בפרטית אירוע רב ניפגעים  (בלע"ז אר"ן)
רכב מסוג פולסוואגן עם בחור בסביבות גיל ה25 יצא לעקיפה בפס לבן נכנס בעוצמה רבה באוטובוס אגד שהגיע ממולו והתוצאה היא נהג המכונית הרוג ועוד כעשרים ושנים פצועים קל .

לא עבר יותר משתי דקות מרגע קבלת בקריאה ובמירס נשמע קולו של מנכ"ל "הצלה אשדוד -לכיש" מדווח
לכיש מ416
שומע ויסנשטרן .אומר גבאי יהודה
קבל דווח אחד 194 ועוד כעשרים פצועים בערך במצב קל דווח מעודכן יתר בהמשך .
קבלתי אומר הקצמ"ש .
יצוין לשבח מנכ"ל "הצלה אשדוד - לכיש" שהגיע למקום ולקח פיקוד על האירוע יחד עם מתנדבים נוספים ועשו עבודה נפלאה עד שפנו ע"י כוחות מד"א לבתי החולים .
שר הביטחון לשעבר והיום שר התחבורה שהוא הממונה היום להפסקת הקטל בכבישים שהיה במקום בעיקבות סיור שעורך עם בכירי משרדו בעקבות המצב בכבישים .התפעל מאד מהמירות שבה הגיעו  המתנדבים למקום  והודה בחום ליוסי ויסנשטרן מנכ"ל האירגון על העבודה המיקצועית והאחראית כלשונו שעושים מתנדבי הצלה אשדוד-לכיש  ודן עמו במצב הקשה ששורר בכבישי הארץ  .

ראינו לנכון לציין את הכוננים שהגיעו למקום יוסי ויסנשטרן (פיקוד 10 ).יעקב שולץ .צבי פורייס. צבי גולומב. רפי גמסון . אבי אבן .משה וובר ויעקב מילר שהגיעו עם האמבולנס של האירגון מאשדוד (משה.    תוריד את הרגל מהגז )ואפרים פונפנדר עם התאר"ן שלו .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2006 13:30 לינק ישיר 

"הצלה אשדוד - לכיש" - מגיעים תמיד חיש חיש . .. .
-------------------------------------------------------------------------------- - - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/6/2006 09:40 לינק ישיר 

שלום לכולם.

בגלל שאני גדלתי באחד ממושבי נחל-שורק . ואני מכיר את כל הנפשות הפועלות . ונלחמתי ופעלתי רבות בשביל שהחברים המיוחדים והמצוינים מנחל-שורק יצטרפו ל"הצלה-לכיש" .
לכן מטבע הדברים כל פעם שאני רואה את העזרה המהירה והמועילה באזור -.
זה נותן סיפוק , וידיעה שהיה שווה כל המאמץ. והשעות הרבות שהוקדשו לנושא זה.

עד היום כל קריאה שיש באזור נחל שורק אני בקשר ישיר עם מתנדב שגר קרוב למקום הארוע.
לדוגמא: החייאה בבריכה בחפץ חיים . שעוד לפני שהאמבולנס קיבל את הכתובת כוננים היו כבר במקום.
ועוד דוגמא: קוצר נשימה במושב יסודות.
ות.ד. קשה בבית חלקיה.      וקטיעה ביד בנימין .      ועוד מקרים רבים שנגמרו בצורה חיובית.
אבל לא באתי לכתוב על עצמי אלא על המיוחדים והנפלאים מנחל-שורק.

ובפעם המי יודע כמה נחזק אותכם . ומגיע לכם כל מילות השבח שבעולם.  כי אתם משהו מיוחד.

והלוואי ושלא תהיה לכם עבודה , אבל כשקורה משהו באזור נחל-שורק . כולנו רגועים , כי אנו יודעים שהחברה הטובים נמצאים בשטח.
תוקן על ידי - א221 - 07/06/2006 9:42:57



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

9



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

8



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

7



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:23 לינק ישיר 

מצורף קובץ

6





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

5



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

3



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

2



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/6/2006 17:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

1



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > סוף של עקיפה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext