בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"המשאית פשוט 'ניגבה' את האוטובוס"...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/6/2006 18:34 לינק ישיר 
"המשאית פשוט 'ניגבה' את האוטובוס"...
מצורף קובץ


זה היה אתמול בשעות אחר הצהריים.

בסביבות השעה 17.00 פורץ קצמ"ש מוקד מד"א ירקון הפאראמדיק אוהד הופמן ב'מירס':
"הצלה פ"ת, רח' השפלה מול תנובה נמסר על תאונת דרכים קשה משאית שפגעה באוטובוס. 3 נט"נים [ירקון 21 (נט"ן פ"ת) ירקון 16 (אט"ן רמה"ש) דן 14 (אט"ן ב"ב)] ו-3 רגילים בדרכם".

מדהים היה לשמוע ולראות את שליטתו של אוהד בקשר שכלל ניווט וניוד כוחות, תוך מעקב רציף אחריהם ברשת ה
-
GPS.

-        
"21 מירקון"
-         "21 שומעים"
-         "21 אתם כנראה הראשונים שתגיעו לאירוע. אבקש דיווח מסודר ועדכני מוקדם ככל האפשר".
-         "21 קיבלו את ירקון".

ואכן, זמן קצר לאחמ"כ דיווח ירקון 21:
"מדובר באוטובוס ריק מנוסעים. נכון לרגע זה בידינו פצוע 1 קל. אבקש לבטל את שאר הכוחות".

עד מהרה נשמע קולו הסמכותי של אוהד:
"כל הכוחות, כל הכוחות שבדרכם לאירוע בהשפלה מבוטלים. תודה לכולכם!"


על מה שאוהד שלט מרחוק, קלט 'מישהו' (מכירים?) מקרוב...

תמונות נוספות:
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=677





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "המשאית פשוט 'ניגבה' את האוטובוס"...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext