בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

החייאה מוצלחת ב.. הוד השרון !!! ע"י הצלה גוש-דן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2006 14:23 לינק ישיר 
החייאה מוצלחת ב.. הוד השרון !!! ע"י הצלה גוש-דן

כן חברים לא התבלבלתי .  "הצלה גוש-דן" בהוד השרון.

המתנדב החשוב ר' אלעזר בירינצוויג הי"ו ר"מ בישיבה בסמוך למקום האירוע, קיבל קריאה ממוקד מגן דוד אדום על חוסר הכרה , דקות ספורות אחר כך מדווח ר' אלעזר "מקום" .

ר' אלעזר גילה שאכן מדובר בהחייאה תוך כדי דיווח מדוייק למקום פעל במקצועיות מדהימה והחל בהחייאה, חיבור ה"לייפאק" שקיבל מ"הצלה גוש-דן"  ו ..  הנה התגלה הגורם  VF  !!   מכת חשמל ראשונה בדרך ..  המשך עיסויים בדיקת דופק וכו' ו.. חוזר חלילה מכת חשמל נוספת כך קרה גם בפעם השלישית ,

המאמצים ניכרים והנה בסייעתא דשמיא "דופק נמוש" !!!!!  היא חיה .. היא חיה..  זעק ליבו של ר' אלעזר !!

לנט"ן שהגיע למקום לאחר זמן מה נותר רק להעבירה במצב יציב לחלוטין להמשך טיפול בבית החולים .

ר' אלעזר - יישר כח על הצלת החיים .
"הצלה גוש-דן"  יישר כח על ה"לייפאק"  ללולא זאת מי היה יודע !! 

הצלתם חיים  !!  תבורכו משמים.


--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/6/2006 15:19 לינק ישיר 

כל הכבוד למתנדב
 "הצלה גוש דן
"




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/6/2006 14:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ


תקראו על כך גם בפורום "מד"א - הצלה" ב'רוטר': 

http://rotter.net/forum/mada/8859.shtml 


תוקן על ידי - hazala101 - 07/06/2006 17:30:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > החייאה מוצלחת ב.. הוד השרון !!! ע"י הצלה גוש-דן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext