מדובר במיניבוס שפגע ברכב והרכב פגע ברכב נוסף כאמור פונו מהמקום 3 פצועים קלhttp://www.okets.co.il/cgi-bin/forums/dcboard.cgi?az=show_thread&om=946&forum=news
יפה יפה צלמנו קלט את נתן איבגי צלם המוזיקה החסידית העולמית.. מעניין את נתן איך נקלעת למקום כזה ועוד בלי מצלמה.... נתן שזה לא יקרה שוב אם לא המצלמה היוקרתית ולפחות משהו כיס.. בכ"א זהו נתן איבגי הצלם
התאונה התקבלה כתאונה קשה.אולם כונני "הצלה" גוש-דן יעקב פרטיג ואפרים דודיאן שהגיעו במהירות למקום דיווחו כי מדובר בקינימטיקה מעניינת עם נפגעים קלים בודדים בלבד.הצוות המוצלח של אט"ן ב"ב הפאראמדיקים גיא ארזי (בחזית) וארז פוגל (מוסתר).תמונות נוספות: http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=704*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=704*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
~
הצלם הזריז דן לוין מציג את "תוכנית ההתחברות" של תאונה זו.