א. נשוי זהו תנאי נדרש וחובה. הגיל פחות חשוב
ב. ללמוד. אם זהו קורס של מד"א, אפשרי. אם קורס שנעשה ע"י מד"א באמצעות הצלה, לא ניתן.
ג. ויטי. אח, כמה התגעגתי אליך. לא הייתי בעיר תקופה. כמדומני שאין מכללה/מקום לימוד שלא דורש בגרות או' לימודי מכינה (למרות שאין בהם צורך לעצם הלימודים) ממי שאין לו בגרות.
ד. הרהורי עבירה הם קשים מעבירה, אמת! עיין ערך ויטי וחבריו שהגיעו למד"א כדתיים והיום הם...
ה. שנאת החינם המדוברת ע"י ויטי. למשל: השנאה בין מד"א – דן (ומנהלו) לבין זק"א 410.
ו. בעל המאה הוא בעל הדיעה ??? נו, שוין. (כמו שויטי אוהב מידי פעם לכתוב)
ז. אם אתה בגיל 30 ולא נשוי אתה מתאים למד"א... (סתאאאם).
ח. תצליח, תצליחו ונצליח.
תוקן על ידי - חולה_מדא - 15/06/2006 17:29:05