בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שאלה לגבי התקבלות לאירגון הצלה גוש דן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/6/2006 23:24 לינק ישיר 
שאלה לגבי התקבלות לאירגון הצלה גוש דן

לפני כמה ימים פורסמו מודעות על בתי כנסיות בתל אביב בנוגע להרחבת סניף הצלה בת"א.
בין תנאי הקבלה מעל גיל 21 ונשוי.
השאלה היא האם התנאי של "נשוי" הוא הכרחי מבחינה הלכתית (צניעות וכד') או שיש מקום להקלות אם מדובר ברווק מעל גיל 30 למשל?

תודה.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2006 02:21 לינק ישיר 

לפי החוק מי שאין לו בגרות ועבר את גיל 30 אינו חייב להשלים את הבגרות ע"מ ללמוד מקצועות אחרים.
הצלה לא כ"כ הולכים לפי החוק אלא לפי ר' שטרן וקשה לי להאמין שהוא יתפשר בנושא של נשוי...
למה ? ? ? אווווהההה.... זה ויכוח נדוש ! ! !     
אגב בהלכה לא רשום שחייב להיות נשוי או מעל גיל 21 כדי להציל חיים !
מה שכן רשום בהלכה ובתורה שאסור שיהיה שנאת חינם בישראל כמו שיש בין אירגוני ההצלה השונים.


תוקן על ידי - witty - 14/06/2006 2:25:06



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2006 07:54 לינק ישיר 

ויטי איך שאתה מדבר זה נראה ש... אתה הרב של השכונה  יוווו ...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/6/2006 17:36 לינק ישיר 

אז אני מבין שהבעיה היא הלכתית? אין שום מקום להקלות?

והאם אפשרי שבחור יעבור את הקורס של 'הצלה' במד"א רק בשביל לעבור את הקורס בחברת חרדים אבל אח"כ לא יצטרף לאירגון?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2006 01:01 לינק ישיר 

קודם כל, כל ההצולאים עברו את הקורסים במד"א. ההבדל הוא שעל פי בקשתם נפתחו קורסים נפרדים לגברים ללא נשים שמא חלילה תהיה עירבוביא והירהורי חטא.. וכ'ו
ולהווי וודאי ידוע לך כי "הירהורי עבירה קשים מעבירה" . . .

אגב יש לציין אני לא הדובר הרשמי של הצלה אני רק מביע את דעתי בנדון
ייתכן ויעשו לך וועדת חריגים וכן תתקבל.  לך תידע... הרי בסופו של דבר "בעל המאה הוא בעל הדיעה" !
ודי לחכימא ברמיזא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2006 10:29 לינק ישיר 


asaf2000!

כנס נא לתיבה האישית שלך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 11:00 לינק ישיר 

אם אתה בן 30 ועדיין לא התחתנת, יש לך בעיה יותר גדולה ,מאשר לא רוצים לקבל אותך להצלה, תטפל קודם בבעיה הזו, וממילא יפתרו  לך כל הבעיות האחרות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 15:56 לינק ישיר 

מי אמר שלו יש בעיה בכך שהוא לא התחתן עד גיל 30
למה אתה משמיץ יהודי מעל דפי הפורום?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2006 17:26 לינק ישיר 

א.      נשוי זהו תנאי נדרש וחובה. הגיל פחות חשוב

ב.       ללמוד. אם זהו קורס של מד"א, אפשרי. אם קורס שנעשה ע"י מד"א באמצעות הצלה, לא ניתן.


ג.        ויטי. אח, כמה התגעגתי אליך. לא הייתי בעיר תקופה.  כמדומני שאין מכללה/מקום לימוד שלא דורש בגרות או' לימודי מכינה (למרות שאין בהם צורך לעצם הלימודים) ממי שאין לו בגרות.


ד.       הרהורי עבירה הם קשים מעבירה, אמת! עיין ערך ויטי וחבריו שהגיעו למד"א כדתיים והיום הם...


ה.      שנאת החינם המדוברת ע"י ויטי. למשל: השנאה בין מד"א – דן (ומנהלו) לבין זק"א 410.


ו.        בעל המאה הוא בעל הדיעה ??? נו, שוין. (כמו שויטי אוהב מידי פעם לכתוב)


ז.        אם אתה בגיל 30 ולא נשוי אתה מתאים למד"א... (סתאאאם).


ח.      תצליח, תצליחו ונצליח.

תוקן על ידי - חולה_מדא - 15/06/2006 17:29:05



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/6/2006 18:06 לינק ישיר 

לא כתבתי שהבעיה אצלו, כתבתי שהבעיה  ש ל ו  .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/6/2006 00:31 לינק ישיר 

תודה לכולם על התשובות.

(אני לא בן 30, שאלתי בשביל החבר שלי)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שאלה לגבי התקבלות לאירגון הצלה גוש דן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext