הבוקר ב7:40 : המירסים של "הצלה אשדוד" לכיש מ412 (אבי אבן ) שומעים. אומר רן מאיר הקצמ"ש
חפץ חיים ברפת יש שם בן 45 שמאבד דופק ונשימה אני במקום מתחיל החייאה . קבלתי . אט"ן מלאכי בדרכו אילך
שוב אבי אבן ובנימין פורגס מבית חלקיה הכוננים הבלתי נלאים של "הצלה אשדוד-לכיש" בהחייאה מוצלחת לפועל שעבד ברפת של חפץ חיים עד שהגיע הנט"ן הבחור כבר היה בהכרה איך עושים את זה אבי תלמד אותנו . כל הכבוד .
יש לציין שבאותו זמן התקימה החייאה נוספת לבן 80 ברחוב הפרחים באשדוד בהשתתפות הכוננים יהודה גרינציג(562) ויעקב דונט שהגיעו תוך 25 שניות ( בדוק בהקלטה של המוקד )שם למרבה הצער נקבע.
צומת בית רבן רוכב אופנוע שהתפך שלמה דביר (230 לכיש-איילון) במקום.
בתי הזיקוק באשדוד התחשמלות אברימי פורגס (221 ) במקום .
כל זה באותו זמן . תודה לכל הכוננים היקרים על העבודה הנפלאה. וכל הכבוד לתורן מוקד רן מאיר על השליטה בענינים .חן חן לך כמעט כמו זהר .
נשלח ב-18/6/2006 14:40
אברהמי היקר
שכחת את הכונן שיצא למקרה ברחוב מטולה ברובע ט' (אין אמבולנסים בעיר) (וכל החבר'ה של הצלה בתוך המים) ונתקע שם חצי שעה ופיספס את הבריכה.
נשלח ב-16/6/2006 12:38
חבר'ה!
גם דרך התמונות ניתן לחוש באווירה המחשמלת והמלכדת.
המשיכו כך ועשו חיל!
מתי נפגשים בקיץ?
נשלח ב-16/6/2006 08:20
דרך אגב משהו מדהים.
כל פעם שחברי הצלה עושים ערב גיבוש יפה כזה . חייב להיות ארוע בדרך שמפריע.
וכך גם הפעם שהחברים היו בדרך, התרחשה ת.ד. קשה בצומת אשכולות ליד ניצנים . וכמובן החברים החישו צעדיהם למקום להגיש עזרה.
אבל מה שלא כולם יודעים שחברי הצלה מיסודות כולל מנכ"ל הצלה , היו בדרכם הביתה הם ניתקלו בעוד ת.ד. קשה , בכניסה לכביש 6 . כמובן שהפצוע נשאר חייב להם על הטיפול המיוחד שהוא קיבל.
נשלח ב-15/6/2006 17:10
אין מילים בפי להודות למנהלי הצלה אשדוד-לכיש היה מדהים. תמשיכו . כל הכבוד.
צילום משותף של חברי "הצלה אשדוד-לכיש" שהשתתפו אמש בגיבוש בבני דרום.
יישר כח גדול להנהלת האירגון שלא חסכה במאומה על מנת שיהיה לנו את ההכי טוב. ועל כן שאו ברכה. וגם על השי המיוחד שחולק. נשים במאי זכיין .....
תודה מיוחדת לשלמה דביר ולאחראים בבני דרום על הבריכה והחמוצים וכו' תודה רבה למשה וובר על המנגל משהו משהו !!! תודה רבה לעופר טל על המתנפחים . תודה רבה לנהג של המנכ"ל על השי . אפשר עוד אחד ? ותודה גדולה לכל מי שיסיע כל אחד בשמו הטוב תודה תודה .
נשלח ב-15/6/2006 10:30
צילום משותף של חברי "הצלה אשדוד-לכיש" שהשתתפו אמש בגיבוש בבני דרום.
יישר כח גדול להנהלת האירגון שלא חסכה במאומה על מנת שיהיה לנו את ההכי טוב. ועל כן שאו ברכה. וגם על השי המיוחד שחולק. נשים במאי זכיין .....
תודה מיוחדת לשלמה דביר ולאחראים בבני דרום על הבריכה והחמוצים וכו' תודה רבה למשה וובר על המנגל משהו משהו !!! תודה רבה לעופר טל על המתנפחים . תודה רבה לנהג של המנכ"ל על השי . אפשר עוד אחד ? ותודה גדולה לכל מי שיסיע כל אחד בשמו הטוב תודה תודה .
אמרת להזמין. זה מובן מאיליו שכל חברינו מ"הצלה גוש דן" גם מוזמנים לאושי יש חתונה אבל חוץ ממנו כולם יכולים לבוא.
תוקן על ידי - דעה_אחרת - 14/06/2006 16:11:18
תוקן על ידי - דעה_אחרת - 14/06/2006 16:12:32
נשלח ב-14/6/2006 13:15
אכן ברכות .
לאביגדור (אבי ) אבן מחפץ חיים . שכל החפץ בחיים הנמצא בקיבוץ חפץ חיים ידאג שאבי נמצא באזור . ובע"ה יהיה בסדר. בהזדמנות זו לקצמ"ש שהראה מנהיגות לתפארת ויכולת עבודה תחת לחץ. בניתוב הכוחות , ובשליטה על הארועים. פשוט אין מילים . ממש דבר נדיר. וזה כותב אחד שמבין קצת.
ובכלל לכלל חברי הצלה יום טוב ותמשיכו לעשות "חיים"
וגם לאלו שיצאו להחייאה ולבסוף "נקבע" , ברוכים תהיו גם אתם.