תרגיל במתם הבורסה ר"ג
בני ברקים א"א לעבור בבקשה לגל 3 תודה. בקע קולו של קמב"ץ צוות צפון מר שמעון אטינגר היקר.. נו נו כולם עברו או קי... שימו לב מתחיל אטינגר וכבר על בדעתי כי הנה עוד התרעה חמה חהמ עומדת על הפרק.. אבל לא...חברה תרגיל עם כיבוי אש ר"ג ואיתנו בתור צוותי מד"א וכו' וכו' בקיצור עד שלב זה לא נראה כל נוכחות....
|