בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שוב זה קרה "התעלפות" שנגמרה באסון - רח' נחמיה ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/6/2006 09:45 לינק ישיר 
שוב זה קרה "התעלפות" שנגמרה באסון - רח' נחמיה ב"ב


אז ככה :

לאחרונה העלו כאן מס' מקרים שבביפר הודיעו על מקרה "קל" ובמציאות מדובר היה בהחייאה או יותר גרוע ח"ו.

אתמול בערב ביפר תמים הודיע על "לאחר התעלפות .. ישיבה .. ברחוב נחמיה". חבר הצלה גוש-דן  ממפקדי יחידת צוות צפון הרב ישראל גרוניך הי"ו אץ רץ למקום ומיד זיהה MI (התקף לב) חמור - מקצועיות לשמה. כרגיל, הוא אינו מאבד שניה ומיד מודיע למוקד: "מדובר ב- MI. נט"ן דחוף בבקשה !"

בדרך למקום על ה"לבן" היה החובש הבכיר יואב רינקביץ, שמיהר להעניק לאותו אדם אספירין.

לאחר טיפול ראשוני וייצוב מצבו ע"י נט"ן ר"ג (הפאראמדיק ששי מוהדב וצוותו), היה החולה בדרכו לחדר הצינתורים בביה"ח "שיבא" שהוכן במהירות.

יואב הספיק עוד "לזרוק" לר' ישראל - "מקרה זה הוא עוד הוכחה לצורך וליעילות של כונני הצלה. אם לא היית נותן לו את החמצן ומודיע על MI ומבקש נט"ן, יתכן שכבר היינו עושים עכשיו עיסויים / החייאת VF..." וד"ל.


* *

לדאבון כולנו נמסר מבית החולים - מחדר הצינתור - שהחולה לא שרד את הטיפול ועל מיטת הניתוחים החזיר את נשמתו - יהי זכרו ברוך.

השאיר אחריו אלמנה ועשרה יתומים שהגדול ביניהם בן 15 בלבד.



סיפור של "לאחר התעלפות"...

--------------------------------------------------------------------------------

- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

תוקן על ידי - הצלה_דן - 15/06/2006 10:21:32



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/6/2006 10:24 לינק ישיר 


מזעזע!

אגב, אחיו של אותו אדם, נפטר בנסיבות דומות.

לפני כשנה וחצי הוא התמוטט בפינת הרחובות עזרא / דבורה הנביאה בבני-ברק.

החייאה ארוכה שבוצעה ע"י כונני "הצלה" גוש-דן וצוותי מד"א במשך כשעה וחצי, בהם הוענקו לו למעלה מ-10 שוקים (!), הסתיימו לדאבון לב בקביעת מוות ל"ע.

בשורות טובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שוב זה קרה "התעלפות" שנגמרה באסון - רח' נחמיה ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext