'נזכר שעכשיו לילה, ונשכב על הצד'...
מצורף קובץ זה קרה במהלך השבוע האחרון.
רכב שטח התהפך בסמוך ליציאה מבני-ברק.
מוקד מד"א ירקון הזניק למקום את כונני "הצלה" גוש-דן שטיפלו במס' פצועים קל.
תמונות נוספות, באתר ה'חם': http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=712

|
|