|
|
| נשלח ב-16/6/2006 01:20 |
|
| |
ת.ד קשה ברמת גן
*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
הולך רגל נפצע קשה
מפגיעת אוטובוס בר"ג
הולך רגל כבן 45 נפצע אתמול באורח קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב אבא הלל ברמת גן. האיש טופל בידי מתנדבי "הצלה גוש דן" אמיתי מוסקט צוות צפון,שרגא בוקשפאן צוות דרום,אליסף שגיב צוות מרכז. והועבר ע"י נט"ן במצב מחוסר הכרה עם פגיעת חזה לבית החולים "איכילוב" בתל אביב.
|
|
|
|
| נשלח ב-23/6/2006 00:17 |
|
| |
אני יכול לאמר דבר אחד
מי ששלח את התמונה של ערן אם חולצה בחוץ (שהגב יודעים מי זה כבר) שיודע שכל עובדים בתחנה לא מרשים לו לצלם אותם יותר
ועכשיו אולי אנשיים בהצלה יתחילה להבין למה עובדים (ואני לא מדבר בשם כל עובדים אני מדבר ממש ששמעתי היום בתחנה ) לא
סובלים אותם
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|