בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

תאונות דרכים , השם ישמור !.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/6/2006 10:02 לינק ישיר 
תאונות דרכים , השם ישמור !.

שוב שלום לכולם .

נדמה שלאט לאט הגולשים בפורום כאילו מכירים זה את זה .

בסך הכל יש הרבה כניסות (צפיות), אבל המגיבים הם אותם אנשים . שמספרם לא רב.

החברים "בהצלה-אשדוד" ביקשו לפתוח אשכול לחוד. אך אינני חושב שבשלב זה צריך את זה, ובפרט שכאן באשכול יש לנו הכנסת אורחים כזו חמימה ולבבית . שאי אפשר היה למצוא בשום מקום אחר.

וגם הנושאים הם משותפים , ואפילו חלק מהמתנדבים מכירים באופן אישי.

עד כאן הקדמה , ועכשיו לנושא.

ביום שישי האחרון "כמעט" היתה לי תאונה . (כמובן שלא באשמתי).
ורק שאני חושב על זה וזכר בזה , הידים שלי מזיעות , הלב שלי דופק במהירות . אני מרגיש חולשה נוראית. ופחד ופיק ברכיים.   (לשון מליצית).

ועכשיו השאלה שלי היא , אם זה רק "כמעט" תאונה , מה מרגישים בתאונה?

אז אם מישהו היה מעורב בתאונת דרכים ורוצה לספר לחברים . בבקשה.

(נדמה לי שזה נושא מעניין) . ויותר מכך אם אחד מהחברים נקרא לטפל בתאונת דרכים וגילה שהפצוע\ה הם קרובי משפחה . - זה יכול להיות מעניין.   (לי יש 2 סיפורים , אכתוב על כך בהמשך).

ביי, ויום טוב.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2006 19:15 לינק ישיר 

יפה חברים.

יש תגובות.

לדן388  ולשאר החברים, מכיון שכתבת שנסעת לתחנת מד"א .   אז ככה אם זה לצורך התנדבות אז דע לך שיש לך ביטוח כאילו הדבר קרה תוך כדי התנדבות.
באופן ספציפי אם לא היה לך זמן להתפנות לבי"ח , אז כנראה שלא היית בדרכך להתנדבות אלא לצורך אחר.

בכל אופן המקום ימלא חסרונך.

ועכשיו אני נזכר . שלפני שנה בערב פסח תושב הרובע נסע אחורה בצורה מסוכנת ונכנס בי , וגרם לי לנזק. היו במקום עוד חברים "מהצלה" וראו איך שהבן-אדם מודה שהוא אשם ומבקש ממני לא לערב משטרה וביטוח ושהוא ישלם את הנזק.   טוב אתם יכולים לתאר לעצמכם את כל הסבל ובזבוז הזמן שהוא גרם לי , עד שלבסוף לא רק שהוא לא מודה שהוא האשם אלא מעליל עלי שאני אשם.
בקיצור עכשיו הביטוח מטפל בנושא . ואני מקווה שהלה יבוא על עונשו , וישלם את כל הנזק.

ויש לי עוד סיפור שאני מנוע מלספר אותו . כי אז אני חושף את עצמי .
רק אספר ששמעתי בקשר על תאונת דרכים קשה שקרתה סמוך לבית הורי , והתקשרתי אליהם (אבא שלי גם חובש) וכשאבא שלי הגיע הוא מצא את אחותי פצועה קשה . ועד היום כשנה וחצי אחרי עדיין היא סובלת מאז.

מי יתן והזכות הזאת שלנו שאנו עוזרים לאחרים בתאונות דרכים תעמוד לנו ולבני משפחותינו , ושלא נתנסה בדברים מעין אלו.  וכמובן לעשות השתדלות ולנסוע בצורה חוקית וזהירה. 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2006 17:48 לינק ישיר 

שלום ..

גם אני הייתי מעורב בתאונה אולי לא עד כדי כך אבל ככה:

תאונה ראשונה הייתה מזמן .  הייתי ברכב עם החובש הבכיר (בעל ה... 46  וד"ל) ורכבי שהיה בזמנו ישן ובלוע היה חסר ברקסים תקינים  נו אשמתי . . וזה קרה בוווםםםם , לאחר שהרכב שלפני בלם הפתאומיות אנחנו היינו מאט בתוכו ברוך השם לא היו נפגעים בנפש כלל וכלל ואם בכספים עסקינן הנזק היה מעל 25 אלף ש"ח. . .
נו בטוח שויין . .

לפני כשנה בדרכי לתחנת מ.ד.א. בת"א עמדתי ברמזור אדום ולפתע מה שלא כל כך צפוי זה שרכב שהגיע מאחורי לחץ על הדק ה"דלק" במקום על ה"ברקס" . . התוצאה "פלאש באק" רציני , הייתי המום מספר שניות ועקב שהמצב הראה על ערב שבת שקרב ובא לא הרשתי לעצמי להתפנות לכן ניגשתי לבדיקות רק במוצאי שבת לאחר שהכאבים גברו .. . .

נכון להיום בדיוק הפיצוי הכספי הגיע  . . .

ברוך לא הייתי מעורב בתאונה עם נפגעים, וברוך השם אין לי להוסיף  . . 

מקרה נוסף היה עם חבר טוב שלי שנפגע מרכב שבא ממול בכביש 65 בצפון וכשכולו שותת דם המתין מעל 25 דקות לחילוץ. לאחר תקופה קשה וממושכת והרבה סייעתא דשמיא הוא חזר לעצמו .




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/6/2006 17:32 לינק ישיר 

א 221

שלום רב .

(לפחות) אחד  מן הצופים באשכול עבר תאונת דרכים
וכמחצית השעה לאחר פתיחת האשכול התקשר אלי וביקש ממני לכתוב את סיפורו

התאונה היתה באשדוד
הוא פונה באמבולנס רגיל עם חשד לפניאומוטורקס, לביה"ח ברזילאי
וכו' .......
הייתי ממשיך ברצון ומפרט את כל הסיפור 
אך כרגע אין זמני המצומצם מאפשר זאת
כשיתאפשר לי אפרט  את המקרה

 
בכל אופן הנושא מאוד יפה ומעניין
עלה והצלח. 




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/6/2006 14:57 לינק ישיר 

טוב , בשעת כתיבת השורות האלה . היו 29 כניסות לאשכול.
כנראה אף אחד לא עשה תאונת דרכים (יפה). או לא טיפל בבן משפחה בתאונת דרכים.


סיפור ראשון שלי : הדבר קרה באשדוד , בפינת הרחובות רשב"י , בעל-הנס, הורקנוס.   (רובע ז) הדיווח היה על אדון מבוגר שנדרס.

באותה עת הייתי בצד השני של הרחוב , ועוד לפני שמד"א הוציא את הקריאה , כבר קיבלתי טלפון מחבר שצעק "זה סבא שלך , בוא מהר" וניתק!
ולכן היה ברור לי כשקיבלתי את הקריאה במי מדובר.

(זה סבא של אישתי) .  בקיצור האדון עבר במעבר חציה ואטובוס עלה לו על הרגל , וגרם לקטיעה מלאה של הכף רגל במקום.  הוא היה מעורפל הכרה,    לא היה נט"ן פנוי בעיר ולכן הגיע רגיל ופינה בדחוף לקפלן.

כמובן שהצטרפתי לצוות ונשארתי לידו עוד כמה שעות עד שהגיע בנו (השווער שלי) שהיה בעיר רחוקה . לבית החולים.    ואח"כ לחדר ניתוח .  ובהמשך השיקום.


אם גם לכם יש סיפור תשלחו . בי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > תאונות דרכים , השם ישמור !.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext