בני ברק : בשכונת קריית הרצוג הוצת אופנוע
מצורף קובץאתמול בלילה קריית הרצוג
המתנדבי המסורים אליהו לוינשטיין ואמיתי מושקט יוצאים לסיור בקריית הרצוג בעקבות הצתות חוזרות ונשנות של אופנועים, בשעה 1:20 כשהשניים כבר ממש בסוף הסיור מגיעה ההודעה : קריית הרצוג רח' הצבי 21 שריפת אופנוע. לא עוברת שניה וכבר נשמע בקשר : 356 ו-554 בדרך עוד רגע והם מודיעים מקום.
כבאים שהגיעו למקום כיבו את האש ללא נפגעים.
צילום דן לוין-קול העיר תמונות נוספות ממצלמתו של דן באתר החדשות החמות : http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=767
www.hnn.co.il
תוקן על ידי - מקפיא - 22/06/2006 22:20:17

|
|