בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

בני ברק : פעוטה בת שנתיים נפצעה קשה ואחותה נפצעה קל בתחשמלות בביתן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/6/2006 22:16 לינק ישיר 
בני ברק : פעוטה בת שנתיים נפצעה קשה ואחותה נפצעה קל בתחשמלות בביתן

הפעוטות שיחקו בכבל חשמלי חשוף שעבר בתריס החלון:




--------------------------------------------------------- 





תינוקת בת שנתיים מבני ברק נפצעה באורח קשה, ואחותה בת הארבע נפצעה באורח קל, כתוצאה מהתחשמלות בשבת בצהריים.





מחקירת המשטרה עולה, כי הגורם להתחשמלות הוא כבל חשמלי שעבר דרך תריס המרפסת, והעביר זרם למסגרת התריס המתכתית. *:namespace prefix = o />





 הילדות שיחקו עם אחיהן בביתם ברחוב רבי מאיר בבני ברק. כבל חשמל חשוף שהושחל דרך תריס המרפסת העביר זרם למסגרת התריס - והילדות שנגעו בו התחשמלו מיד.





 האחות הגדולה יותר, בת ה-5, האירה את האמה מהשינה והסבירה לה כי הקטנה בת השנתיים "נראית לא בסדר"ה. האם המבוהלת  נדהמה לראותה שוכבת על המרפסת מחוסרת הכרה.  האב הזעיק לשכנים לעזרה, ואחר-כך רץ עם הילדה לבנין ממול, שם מתגורר הר' משה נוגרשל מתנדב בכיר של ארגון 'הצלה גוש-דן'. משה התחיל מיד בהחייאה תוך כדי שהוא מזעיק את תורן השבת הר' דוד סנדרס  שהגיע עם ציוד משוכלל המותקן באמבולנס 'הצלה'.





 בהמשך הוזעק למקום צוות של מד"א. אנשי הצוות הרפואי פגשו במתנדבי של 'הצלה גוש-דן', שביצעו החייאה בפעוטה בת השנתיים, שכללה טיפול תרופתי ושוקים חשמליים.








המתנדב ר'  משה נוגרשל סיפר: "אחרי רבע שעה חזר הדופק והעברנו אותה לבית החולים 'שניידר'. בסמוך ראינו את אחותה בת הארבע, כשעל ידיה כוויות כתוצאה ממכת חשמל. אמבולנס העביר גם אותה לבית החולים".






 ב"הצלה גשו דן" קוראים להורים  לנקוט משנה זהירות ולא להשאיר כבלים חשמליים חשופים  בבית.





תוקן על ידי - מקפיא - 25/06/2006 22:27:33



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2006 14:30 לינק ישיר 

כל הברברת מיותרת לחלוטין  כל הכבוד למשה על העבודה הנפלאה .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2006 11:27 לינק ישיר 

נא לא לשכוח היה איתי פאראמדיק ממד"א גלבוע מאיר אמסלם שמו שבא עם תיק רופא עלה לנט"ן וסייע לגרובר בהחיאה בפתיחת וריד,נסיון הכנסת "ביג",וכו'




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2006 21:25 לינק ישיר 

הבהרה : את הסיפור על המקרה הזה שלח לי מישהו ואמר שאין צורך לעשות שינויים וככה בדיוק היה המקרה.
ובאמת צודקים כל מי שהעיר ולהבא אני יברר עם מתנדב שהיה במקום אם הפרטים נכונים ליפני שאני מעלה לפורום.
אבקש את סליחתכם...
www.hnn.co.il



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/6/2006 17:02 לינק ישיר 

קרתה תקלה ואי הבנה- וטוב שתוקנה!
 
יישר כוח וסליחה!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-28/6/2006 08:38 לינק ישיר 

ב"ה הובאו הדברים על דיוקם.

ולעצם סוף הכתבה .

אני מצטרף לבקשה . ומתחנן .

במקרה חרום  , לא לחפש חובשים ומתנדבים דרך טלפון ושכנים לפני שאתם מזמינים את מגן דוד.

אלא להזמין קודם את מגן דוד.

והדבר בנפשינו , וכבר היו מקרים בכמה ערים,  שאם היו מזמינים את מגן דוד , אולי הסיפורים היו נגמרים אחרת. 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/6/2006 03:22 לינק ישיר 

טוב אם הסיפור מתברר לאמיתו ממקור ראשון מוטב שכך.
 



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/6/2006 18:56 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בס"ד*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

שלום , ממשה נויגרשל , "כוכב" הסיפור של המקפיא.

אינני יודע בדיוק מי זה המקפיא. אבל הצלחת להקפיא את דמי.

רציתי לעדכן קצת את סיפורך.

הסיפור היה למראה עיני (מראש), והכנסתי בו תיקונים, הכרחיים, לדעתי .

מצורף המקור (הכיתוב בשחור)

והתיקונים בגוף המקור (באדום).

לעצם העניין:

לכתוב שקר*:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />אתי לכונן הצלה תחילה - אפי' לכלל שטות אינו מגיע.

א. אני בעקרון, נגד, לרוץ אחרי פרטיים ע"ח הכלל.

    לכן שלחתי שליח לטלפן למד"א להחייאה על תינוקת ברבי מאיר 8, ברחוב.

ב. כשהובא לי מכשיר המירס ע"י שליח אחר ששלחתי לכך,כדי לדווח יותר למוקד

    על מה שקורה, התברר, שאינו תקין ואינו פועל (אגב בהתחלה, לא ידענו שמדובר בהתחשמלות)

    ורק לאחר הגעת הנט"ן, נפל המכשיר ואז פתאום החל לפעול.

כך , וגם לו רציתי לא יכולתי לקרוא לכונן.

 

חבל שכך יצאה שגיאת קולמוס.

שגיאות מי יבין

 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/6/2006 15:49 לינק ישיר 

אני חושב שwitty מתכוון לזה שצריך לתת לעצמכם קרדיט ו"טפיחה על השכם"- אבל על כל אחד לדעת את מקומו, וגם אם יש בבית המתנדב "ציוד משוכלל"- הציוד, המקצועיות והוותק שבאט"ן וצוותו הרבה יותר יועילו מכל כונן בארץ.

יש ת-מ-י-ד להזמין מד"א לפני התחלת כל טיפול, ומכיוון שמקרה הנ"ל (כפי שהבנתי) היו מס' כוננים במקום- אז ז היה לוקח בדיוק 30 שניות לחלק את העבודה- אחד יתקשר ואחד יטלפן- מה שהייתם צריכים לעשות עוד לפני כן......



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-27/6/2006 12:47 לינק ישיר 

המתנדבים טיפלו בילדות . ועל כך מגיע להם יישר כוח. מי הזמין את מה קודם . זה פחות משנה. "הציוד המשוכלל" . (מה לא מובן?) לא כל אחד מחזיק בביתו ציוד של אמבולנס. "מה קורה.. בבני ברק"? . הלוואי על כל ישראל . למה מחפשים בקטנות במקום להסתכל על העיקר. כל הכבוד לחברים מהצלה גוש דן. ולכל החובשים בכל מקום שהם. מבלי לפגוע באף ארגון ובשום חובש.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/6/2006 22:26 לינק ישיר 

רגע רגע משהו לא ברור ... המתנדב הראשון הזמין את המתנדב השני לעזור לו עם "הציוד המשוכלל" ??? ורק בהמשך הזמינו את מד"א? מה לעזאזל קורה שם בבני ברק? ואגב אם היה מפסק פחת שזה מפסק נגד התחשמלות שחובה שיהיה בכל בית ע"פ החוק אין מצב שהילדה היתה מתחשמלת!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > בני ברק : פעוטה בת שנתיים נפצעה קשה ואחותה נפצעה קל בתחשמלות בביתן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext