בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

ב"ב ר' עקיבא 130 ת.ד ילד מחוסר הכרה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/7/2006 00:17 לינק ישיר 
ב"ב ר' עקיבא 130 ת.ד ילד מחוסר הכרה

זה כמה שבועות שאופנענים נכנסים לתחומי בני ברק מיד בצאת השבת ממש כמו פטריות אחר הגשם צצים אלו לאורך ר' עקיבא חזון איש.. זו לא הפעם הראשונה שזה מסתיים בפגע וברח זה קרה בעבר.. אבל הפעם זה עדין לא נגמר זה רק התחיל כשאופנוען כזה פגע בילד וברח מהמקום הילד טופל במקום ע"י כונני הצלה גוש דן ופונה במצב קשה לביה"ח



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2006 18:26 לינק ישיר 

מן הסתם לא היה במקום, אבל אם אפשר סתם להוסיף "נקודות טובות" לטובת "הצלה גוש דן"- למה לא לעשות זאת גם אם אתה לא יודע מה קרה באירוע?......!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-4/7/2006 16:10 לינק ישיר 

חובש 88  האם אתה היתה במקום התאונה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/7/2006 16:12 לינק ישיר 

הילד לא פנו במצב קשה הוא פונה במצב קל עד בנוני ע"י בהתחלה דן 45 צוות צפון של שבת בצוות עידן כהן חזי גוטמן ועד מתנדב
 
ועבר לדן 18 אט"ן בני ברק
בצוות נהג גיא ארזי
פראמדיק קרן צור
משתלם ומתנדב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > ב"ב ר' עקיבא 130 ת.ד ילד מחוסר הכרה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext