בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

פציעה לאחר שוד ב"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2006 18:04 לינק ישיר 
פציעה לאחר שוד ב"ב

בני ברק: אלמוני שדד קבצן בבית כנסת ופצע אותו באורח קל לאחר שהשפריץ עליו גז מדמיע



אלמוני שדד את ארנקו של קבצן בבית כנסת ברח' רשי בבני ברק  ופצע אותו באורח קל לאחר שהשפריץ עליו גז מדמיע, בארנק היו כ-3000 ש"ח. מתנדבי "הצלה גוש-דן" טיפלו בו במקום ואמבולנס של מד"א פינה אותו לבית החולים תל השומר. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור השודד.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > פציעה לאחר שוד ב"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext