נפטרה הילדה שהתחשמלה לפני כשבועיים בב"ב.
צר לנו ובלב כבד וכואב על גל האסונות הפוקד אותנו לאחרונה, מצטרף המקרה הזה לעוד מקרים לא מובנים שאנו עדים לכך בימים האחרונים:
הלילה נפטרה לבית עולמה התינוקת שהתחשמלה בביתה לפני כשבועיים בעת שכבל חשמל חשוף נגע בתריס ופצע את התינוקת באופן קשה מאד.
בתפילה וזעקה לבורא עולם שיאמר לצורותינו די !!!!!!!!
לכתבה על האירוע: http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1964256
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
|
|