- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -
נשלח ב-26/7/2006 16:49
בחיאת דינק / פלצן וכו' אם זה סיגנון הדיבור של כבודו הויכוח פה הסתיים. אני אדם מתורבת ולא הנהל דיאלוג אם אדם פשטני כמוך אז מבחינתי הויכוח הסתיים. מקסימום אני יכול לבקש מדוקי שיעשה לך העלאה במשכורת כי אתה עושה עבודה מקסימה פלוס .(קטיגורן של ישראל)
שלום !
נשלח ב-26/7/2006 15:43
בחיאת דינק!- אל תהיה כזה פלצן! "להצלת חיים"- אם זה היה רק להצלת חיים כמו שאתה אומר- לא היה את הפורום הזה בכלל ולא הייתי בכלל "עוקץ" אתכם כל הזמן- אבל מה לעשות- לא כך המצב...!!!! תתן תשובות ואני אירגע!!
נשלח ב-25/7/2006 15:44
כשאתם תשתנו. שוב פעם אתם ואנחנו המטרה של כולנו זה הצלת חיים. תירגע
נשלח ב-24/7/2006 07:31
אני אשתנה כשאתם תשתנו- "קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים"- מכיר?
נשלח ב-23/7/2006 22:30
מסטולן היקר מה נבהלת מה התקפצת מה התפלצתה כ"כ
הרי לאורך כל הפורום במקום להודות למתנדבים היקרים אתה יושב ומחפש מה אפשר לכתוב נגדם !!! לא להאמין שיש אנשים עם כזו צרות עין אתה עובד נורא קשה אי לכך אנו ידידך לפורום חשבנו שלא יתכן שאדם מן השורה עושה מעשי זימרי כאלה אלא אם כן הוא מקבל כסף !!! לא שבקבלת שקלים בודדים ראוי לנהוג כך אבל לפעמים תאוות ממון מעבירה ..על דעתו
אנחנו אחרי הכל מאד מעריכים אותך ומוקירים את פועליך הרבים ומקווים שתשתנה ותתחיל לכתוב ולהגיב בעין יפה . חזק ואמץ.
נשלח ב-14/7/2006 15:42
אתה מאיים עלי?! למה מי אתה שתאיים עלי?!!
אני פה לא ללכלך- אלא לקבל תשובות למה אתם מתנהגים כמו שאתם מתנהגים- בפלצנות ויהירות!
ומכיוון שאף אחד לא עונה לי אף פעם (!!!) זה מה קורה!!
ואני לא מקבל כסף ולא בטיח, אני מתנדב במד"א ולא מקבל גרוש ועושה את זה מרצוני החופשי בלבד!!
נשלח ב-11/7/2006 22:22
יא מסטולן תיזהר שלא נשים אותך על השולחן. תירגע כבר כולם יודעים שאתה אצלינו בפורום רק בשביל ללכלך על "הצלה גוש דן" אז אם אתה מקבל כסף זה מובן ואם לא אז אתה סתם קנאי
תמשיך להתאמץ . ותרגיש טוב
נשלח ב-11/7/2006 19:28
יאללה בואו באמת!!!
שימו את הדברים על השולחן סוף סוף!
נשלח ב-11/7/2006 18:16
יאללה.. בואו נריב קצת
גם ככה חסרות לעם ישראל צרות
נשלח ב-11/7/2006 17:58
לא- מעצבן דווקא אלה שמחזיקים מעצמם המון!! וגם דואגים לשבח עצמם בכל עת, גם אם זה דורש עיגולי פינות פה ושם....!!!!!!!!!!!!!
נשלח ב-11/7/2006 15:09
גם אותכם מעצבנים קטנוניים נודניקים??
נשלח ב-11/7/2006 10:38
הוא לא הטייס של הצלה גוש דן ולא בטיח! הוא טייס לעצמו ומתנדב בתור כונן של הצלה גוש דן, אם הוא היה הטייס שלכם- אז מן הסתם בטח רשום על המטוס שלו- הצלה גוש דן, לא?!