בחיאת דינק / פלצן וכו' אם זה סיגנון הדיבור של כבודו הויכוח פה הסתיים. אני אדם מתורבת ולא הנהל דיאלוג אם אדם פשטני כמוך אז מבחינתי הויכוח הסתיים. מקסימום אני יכול לבקש מדוקי שיעשה לך העלאה במשכורת כי אתה עושה עבודה מקסימה פלוס .(קטיגורן של ישראל)
שלום !
|