בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שבת מתוחה בצפון ובמרכז

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/7/2006 16:28 לינק ישיר 
שבת מתוחה בצפון ובמרכז

בעקבות המצב הבטחוני המתוח לקחו מתנדבי הצלה גוש דן 15 אמבולנסים לביתם ככוננים בנוסף ל-3 אמבולנסים של הצלה המוצבים גם הם ככוננים בשגרה, זאת בעקבות פנייתו של מנכ"ל מד"א מר אלי בין אל הרב אשר שלומוביץ מנכ"ל הצלה גוש דן.
כמו"כ נשלח צוות מתנדבים מקצועי ומיומן למירון לשבות שם את השבת ולתגבר את מערך כוחות ההצלה והחירום בצפון.

במידה וירי הקטיושות לא יפסק ישלח צוות נוסף לסייע לכוחות החירום בצפון.

בברכת שבת שקטה
דוברות הצלה גוש-דן

תוקן על ידי - דוברהצלה - 14/07/2006 16:30:10



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שבת מתוחה בצפון ובמרכז
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext