פגיעה ישירה לדאבוננו בתחנת מד"א צפת "נזק למבנה ולאמבולנס ב"ה ללא נפגעים בנפש... "ה' ילחם לכם ואתם תחרושון" יצויין בזאת כי אין כל הפרעה לפעילות מד"א באיזור והאיזור תחת שליטה מלאה
נשלח ב-30/7/2006 10:27
תמונות בדרך..
באדיבות ש. גורסברגר - הטייס של .. מצוות דרום.
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -