http://www.yeshiva.org.il/ask/print.asp?id=21030
כל הכבוד..הרב ליאור יודע על מה הוא מדבר.. הוא מתעסק תמיד עם מד"א קריית ארבע..להחמיר זה פשוט אבל להקל זה הרבה יותר מסובך!