בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

שמעתם משהו? אני כולי סקרן ? ? ? ? ?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/8/2006 09:40 לינק ישיר 
שמעתם משהו? אני כולי סקרן ? ? ? ? ?


http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=2007454



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/8/2006 14:33 לינק ישיר 

 הגומל חיבים טובים שגמלנו כל טוב!!!

זה היה כ"כ צפוי לאירגון שניסה בכל כוחו לנסות ולחבל בעבודת הקודש שלנו ולהרוס כלחלקה טובה.
מסכן מסטולן מי יפרנס אותו עכשיו באו נקים לו ולמנכלנ"ו הקודם קרן
  תוקן על ידי - אמבולנ0 - 10/08/2006 14:37:44



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > שמעתם משהו? אני כולי סקרן ? ? ? ? ?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext