http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=2007454
הגומל חיבים טובים שגמלנו כל טוב!!!זה היה כ"כ צפוי לאירגון שניסה בכל כוחו לנסות ולחבל בעבודת הקודש שלנו ולהרוס כלחלקה טובה.מסכן מסטולן מי יפרנס אותו עכשיו באו נקים לו ולמנכלנ"ו הקודם קרן תוקן על ידי - אמבולנ0 - 10/08/2006 14:37:44