יום כייף - בני דרום
מצורף קובץכמידי שנה בשנה גם השנה חברי ארגני הצלה גוש-דן ואשדוד - לכיש יוצאים ליום כייף בפארק בני דרום, לאחר ההצלחה בשנים הקודמות ממשיכים הנהלות ארגוני ההצלה לארגן את ימי הכייף למתנדבים ולבני משפחתיהם כהוקרה על התנדבותם והתמסרותם להצלת חיים.
ביום שלישי הקרוב נתאסף בפארק כולנו (למעט מתנדבים שישארו ככוננים למקרה חירום בעיר) ליום כייף עמוס בתוכניות לילדים ולמבוגרים יחדיו.
מה בתוכנית: ארוחת בוקר פעלויות לילדים במתקני הפארק, ארוחת צהרים משביעה בריכה מרעננת בחלוקה נפרדת. תחרויות למתנדבים
מה להביא: אותכם אישית את המשפחה והרבה מצב רוח..
--------------------------------------------------------------------------------
- - לילה זה לא לילה, יום זה לא יום, צוות דרום - תמיד במקום !! - -

|
|