"הצלה-דרום"
שלום.
גדלנו אנו בני שנתיים.
נולדנו באשדוד, התהליך היה ארוך וקשה , וכמו כל תינוק בכינו נפלנו קמנו והתחלנו להביט מסביבנו, היה לנו אח גדול ואוהב שתמיד עמד לעזרתנו וחיבק אותנו. ואז בגיל שנה בערך כשראו שאנו יציבים ויודעים מה אנו רוצים, וכבר יודעים לעשות הרבה דברים לבד. החליטו שאולי כדי שעוד כמה ייהנו ולכן התרחבנו ליישובי נחל-שורק , אשקלון, גן-יבנה, קרית גת , קרית מלאכי, והסביבה. היתה לנו שנה נפלאה , וגדלנו בעוד שנה. ויש לנו הרבה נסיון , ימים ולילות חגים ושבתות שבהם הצלנו חיי אדם רבים , ועשינו דברים ממש גדולים. ולכן פנו אלינו בבקשה לעשות עוד צעד קדימה והתרחב עוד "קצת" , ונותנים מענה ועזרה עד אילת. מצומת נחשון עד אילת , (אתם קולטים). יש לנו אבא טוב וחזק. ויש לנו אותכם האח הגדול הבוגר והאוהב. יש לנו אפילו שם חדש "הצלה-דרום" . ויש לנו גם פורום חדש: http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2029946 אז להתראות. ושנה טובה ומתוקה.
|
|