בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

"הצלה-דרום"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/9/2006 07:39 לינק ישיר 
"הצלה-דרום"

שלום.

גדלנו אנו בני שנתיים.

נולדנו באשדוד, התהליך היה ארוך וקשה , וכמו כל תינוק בכינו נפלנו קמנו והתחלנו להביט מסביבנו,
היה לנו אח גדול ואוהב שתמיד עמד לעזרתנו וחיבק אותנו.
ואז בגיל שנה בערך כשראו שאנו יציבים ויודעים מה אנו רוצים, וכבר יודעים לעשות הרבה דברים לבד.
החליטו שאולי כדי שעוד כמה ייהנו ולכן התרחבנו ליישובי נחל-שורק , אשקלון, גן-יבנה, קרית גת , קרית מלאכי, והסביבה.
היתה לנו שנה נפלאה , וגדלנו בעוד שנה. ויש לנו הרבה נסיון , ימים ולילות חגים ושבתות שבהם הצלנו חיי אדם רבים , ועשינו דברים ממש גדולים.
ולכן פנו אלינו בבקשה לעשות עוד צעד קדימה והתרחב עוד "קצת" , ונותנים מענה ועזרה עד אילת.
מצומת נחשון עד אילת , (אתם קולטים).
יש לנו אבא טוב וחזק.       ויש לנו אותכם האח הגדול הבוגר והאוהב.
יש לנו אפילו שם חדש  "הצלה-דרום" .
ויש לנו גם פורום חדש:
 http://hydepark.hevre.co.il/topic.asp?topic_id=2029946
אז להתראות.
ושנה טובה ומתוקה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/4/2007 20:42 לינק ישיר 

חזקו ואמצו



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/3/2007 22:20 לינק ישיר 

חזק



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/9/2006 00:48 לינק ישיר 

בהצלחה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/9/2006 16:41 לינק ישיר 

ו

תוקן על ידי - דעה_אחרת - 13/09/2006 16:44:05



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/9/2006 14:20 לינק ישיר 

למנכ"ל הצלה דרום

"בהצלחה"




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/9/2006 10:56 לינק ישיר 

כל הכבוד

אתם ממש גדולים

וכאן המקום לברך גם את מנכ"ל "הצלה דרום" ידידי יוסי ויסנשטרן על הצעד הגדול שהוא עשה למען תושבי הדרום עלה והצלח  
תמשיכו להציל ולהצליח
בהערכה ובהוקרה !

ידידכם אזור דן - "הצלה גוש דן"
             תמיד איתכם



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > "הצלה-דרום"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext