חברה יקרים ! הפורום פה ממש מת. הלך לעולמו . נכון. שאתם פותחים מסתכלים ורואים שאין חדש וממשיכים הלאה . באו תפשו יוזמה תנו לאצבעות קצת לדגדג למקלדת באו נחיה את הפורום מחדש . כן. פותחים את הפורום ומתחילים לכתוב בלי להתבייש באו תגלו כאן את כשרונות הכתיבה שלכם .
נכון שמסטולן כבר הפסיק לקבל משכורת (מירושלים) לשבת ללכלך פה . אולי אנחנו נשלם לו או שנדבר שם אחד מהעשר הנהלות שקמו במקום הקודם.
אבל יאלה חברה קדימה לעבודב כל מקרה מענין תמונה מענינת או סתם כך דברים משמחים /או חדש על הנעשה באירגוננו כאן לפורום עכשיו ומיד .
מי לה' אלי (למקלדת) .
נשלח ב-18/9/2006 12:01
בשביל לגרום לפורום להתעורר. אחד הפטרונות שבהמלצתי. שנעשה קישורים לסיפורים יפים בין הפורום של "הצלה גוש דן" , והפורום של "הצלה דרום".