בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

הזמנה רשמית...חברים בואו והצטרפו לפורום רוטר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/9/2006 11:49 לינק ישיר 
הזמנה רשמית...חברים בואו והצטרפו לפורום רוטר


חברים, עם פרוס השנה החדשה, הנכם מוזמנים לחדש ולהתחדש.
נשמח לראותכם מצטרפים לפורום התוסס והפעיל, החברים בו עשרות חובשים מכל רחבי הארץ-  הפורום באתר רוטר.

הפורום שונה בתקופה האחרונה מ"הצלה ישראל" ל"הצלה", ובעקבות כך, נשמח לתת גם לכם את הבמה המכובדת בפורום. נשמח לקרוא ולכתוב על מתנדבי "הצלה גוש דן", "הצלה דרום" וכל כוחות ההצלה בישראל.

ברכתי לכם, ידידיי, לשנה חדשה, שנת בריאות איתנה, הצלחה וברכה בכל מעשי ידיכם.

בברכה נאמנה

ירח טוקר
דובר מתנדבי "הצלה" בישראל.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/10/2006 16:06 לינק ישיר 

תמשיכו לריב בינכים ובין עצמכם ועופו לנו מהפורום
 מה קרה משעמם אצלכם ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/10/2006 03:09 לינק ישיר 

הצלה ישראל????????????

ברוך הבא.... מה אתה עושה פה???????????

גמרתם לריב כמו ילדים קטנים??? אה? כשיש מריבות פתאום אתם מכירים בהצלה גוש דן???

שהפורום שלכם מתחיל למות אתם נזכרים בנו??????

תחזרו חזרה לזבל שלכם ותנו להצלה גוש דן להמשיך להתנהל על מי מנוחות!



ו.. כתבת שאפשר לקרא על הצלה גוש דן בפורום שלכם... אה? אני לפני חצי שנה נחסמתי לכתיבה שם בגלל שהזכרתי את המילה "הצלה גוש דן"

מטומטמים נמאסתם!!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > הזמנה רשמית...חברים בואו והצטרפו לפורום רוטר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext