2 אופנועי הצלה גוש-דן נגנבו במהלך הלילה, אופנוע שלישי נפרץ אך לא נלקח     אתמול בשעה 2:00 לפנות בוקר עוד יצ" /> פורום: הצלה בני ברק וגוש דן - 2 אופנועים נגנבו במהלך הלילה האחרון – בחדרי חרדים
בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

2 אופנועים נגנבו במהלך הלילה האחרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/10/2006 10:17 לינק ישיר 
2 אופנועים נגנבו במהלך הלילה האחרון

פשע מתוכנן*:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

2 אופנועי הצלה גוש-דן נגנבו במהלך הלילה, אופנוע שלישי נפרץ אך לא נלקח

 

 

אתמול בשעה 2:00 לפנות בוקר עוד יצא המתנדב הרב אברהם גוטסמן תורן הלילה של הצלה גוש-דן לטפל במקרה של אדם שהתעלף ב*:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />בני ברק, הבוקר בשעה 7:00 הוא ירד מהבית בדרכו למקרה חירום נוסף, ולתדהמתו הוא גילה שהאופנוע איננו.

 

כשהוא התקשר לרב אשר שלומוביץ מנכ"ל הצלה גוש-דן על מנת לעדכן אותו שהאופנוע נגנב הוא שמע לתדהמתו שהוא לא היחיד, אופנוע נוסף נגנב במהלך הלילה ואופנוע שלישי נפרץ אך לא נלקח.

 

2 האופנועים שנגנבו היו חדשים לגמרי ונכנסו לשימוש לפני שבועות מספר, ואחד מהם אף לא הספיק לנסוע יותר מ-1000 קילומטר נגנבו על ידי הגנבים חסרי הלב במהלך הלילה, אופנוע נוסף הוזז כמאה מטרים וניזוק אך לא נגנב, ולאחר שנוכחו הגנבים כי לא יוכלו לגנוב גם אותו, גנבו ממנו מספר פריטים ואת הקסדה וברחו.

 

מנכ"ל הצלה גוש-דן אומר הבוקר כי הגניבה הזו עלולה לפגוע ביכולתם של המתנדבים להגיב למקרי חירום במהירות מאחר וכלי הרכב היחידים המסוגלים להגיב במהירות לכל אירוע באזור גוש-דן בתקופת החגים הם רק האופנועים. לאחר הגניבה נשארו 7 אופנועים נוספים אך בלחץ המקרים וברמת הפריסה האזורית נפגעה יכולת התגובה.

 

בהצלה גוש-דן קוראים ומבקשים מהגנבים להשיב את האופנועים שהשימוש היחיד שלהם היה להציל חיים ולסייע לאנשים.

 




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/10/2006 00:46 לינק ישיר 

.

תוקן על ידי - lmnt - 23/10/2006 0:48:55



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/10/2006 00:45 לינק ישיר 

לפני כשלושה שבועות נגנבו 2 אופנועים חדשים מארגון מתנדבי מד"א "הצלה גוש-דן" בבני ברק. באותו הלילה נפרצו 2 אופנועים נוספים וניזוקו. ארגון הצלה גוש דן הגיש תלונה במשטרה וזו פתחה בחקירה.

יצויין כי האופנועים משמשים כאמבולנס לכל דבר ורוכב האופנוע יכול להעניק טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לכל מקרה אליו הוא מגיע. באזור המרכז,בתל אביב, בבני ברק ובעיקר בבני ברק של ערב חג האופנועים משמשים כלי הכרחי במערך החירום של מתנדבי מד"א הצלה גוש דן.

דובר הצלה גוש-דן יוסי ברויער מסר כי במהלך השבוע האחרון התקבל טלפון במשרדי הצלה גוש-דן ועל הקו היתה משטרת אריאל שמסרה כי האופנועים אותרו ברמאלה והוחזרו, והם נמצאים במגרש החניה של המשטרה. מתנדבי הצלה גוש-דן שנסעו להביא את האופנועים חזרה לאזור המרכז נוכחו לדעת כי האופנועים ניזוקו קשות ואינם כשירים לחזור לפעילות, האופנועים הוכנסו לטיפול במוסך על מנת להחזירם לכשירות ולפעילות מהר ככל האפשר.


           האופנועים שנגנבו, מספר ימים קודם לכן מטפלים בתאונה (צילום: דוברות הצלה גוש-דן)

יחד עם האופנועים נגנבה תיבת הציוד המורכבת עליהם, בתיבה היה ציוד יקר ערך המיועד להצלת חיים. באחד האופנועים היה מכשיר לייף-פאק חדש שנתרם בערב ראש השנה בעת שיעור שמסר רב הצלה הרה"ג ר' שמואל אליעזר שטרן שליט"א שנערך בבית מתנדב בהצלה גוש-דן. מכשיר הלייף פאק מיועד לטיפול במקרי חירום לבביים ומחירו מוערך בכ-3500$

כמו"כ, פורקו מהאופנוע כל הסימנים להיותו אופנוע חירום והצלה. האורות האדומים, הסירנות ומדבקות הצלה גוש-דן שהיו עליו הוסרו כמו גם לוחיות הזיהוי.


                 האופנועים מוחזרים למרכז (צלם: ישראל גרוניך ודן לוין - קול העיר)




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/10/2006 21:16 לינק ישיר 

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=1399



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/10/2006 19:14 לינק ישיר 

שני אופנועים של ארגון הצלה גוש דן שנגנבו בבני ברק בערב סוכות, נמצאו כשהם מפורקים בחלקם, נגררו ממשטרת אריאל למוסך בבני ברק.

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=15127020



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/10/2006 15:41 לינק ישיר 

לתשומת לבכם:

במהלך הלילה נגנבו מב"ב שני אופנועים של "הצלה גוש דן" מדגם ג´וי רייד בצבע לבן, ל.ז: 17-865-60 אופנוע שני ל.ז : 31-294-61 , על הארגז מאחור רולר, ומדבקות של מד"א. קוד מבצעי 34. נא עירנותכם.

מלבד 2 אופנועי "הצלה-גוש דן" , שנגנבו במהלך הלילה מב"ב, היו נסיונות נוספים לגניבת אופנועים נוספים של ארגון הצלה.

http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=14720105



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 2 אופנועים נגנבו במהלך הלילה האחרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext