הרכב טיפס על גדר הביטחון - הפצועים ברחו
בשעות הלילה אמש, פרצו שני בני מיעוטים לרכב מדגם סובארו ברחוב 337 בבני ברק וגנבו אותו. שכנים שהבחינו כי הרכב נגנב הזעיק את המשטרה וזו פתחה בסריקות לאיתור הרכב הגנוב. הגנבים שהבחינו בניידת משטרה הנוסעת אחריהם ברחוב שרת בעיר נבהלו, ניסו לבצע פניית פרסה שלא צלחה והרכב פגע בגדר ביטחון המפרידה בין המדרכה לכביש ונעמד כשחלקו האחורי מונח על הגדר. הגנבים נמלטו רגלית מהזירה, ולמתנדבי מד"א הצלה גוש-דן שהוזעקו למקום על ידי המשטרה לא נותר לעשות דבר.
צילום: בני ישראלי
|
|