| נשלח ב-4/12/2006 23:45 |
|
| |
בני-ברק: תינוק נכווה קשות
בני-ברק: תינוק נכווה קשות לאחר שקומקום מים רותחים נשפך על גופו בביתו.
תינוק כבן שנה וחודשיים נכווה הבוקר (ב') באורח בינוני-קשה, כתוצאה ממים רותחים שנשפכו עליו מקומקום חשמלי, בביתו שברחוב סמטת יבנה בבני-ברק.
האירוע הקשה אירע לאחר שהפעוט משך את הכבל של הקומקום החשמלי, שהיה מלא במים רותחים, וכתוצאה מכך נשפכו המים על גופו וגרמו לכוויות בדרגה ב'.
כונני 'הצלה גוש דן' וצוות מד"א הגיעו למקום והעניקו לתינוק טיפול רפואי ראשוני. ניידת טיפול נמרץ של מד"א העבירה את התינוק למחלקה לטיפול נמרץ בבית-החולים 'שיבא' בתל השומר.
ל'חדשות און ליין' נמסר, כי אחה"צ יצא התינוק מהמחלקה לטיפול נמרץ והועבר למחלקה רגילה, בה הוא מאושפז כשהוא בהכרה מלאה. עם-זאת, הערב הורע במעט מצבו.
הציבור מתבקש להתפלל לרפואת התינוק אליהו רחמים בן רחל.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/12/2006 16:44 |
|
| |
בני-ברק: תינוק נכווה קשות לאחר שסיר מרק רותח נשפך על גופו בביתו.
המקרה הקשה דומה למקרה אחר שאירע בתחילת השבוע בעיר.
ל'חדשות און ליין' נודע, כי תינוק כבן שנה נכווה השבוע (ב') באורח קשה, כתוצאה מסיר מרק רותח שנשפך על גופו, בביתו שבבני-ברק.
האירוע הקשה אירע, לאחר שהתינוק פתח באמצעות גופו דלת בביתו, וכתוצאה מכך נפל המכסה הסוגר את הגז הביתי על סיר מרק רותח שהתבשל על הגז באותן דקות. הסיר נפל על הארץ והמרק הרותח נשפך על פניו וגופו של התינוק.
הוריו המבוהלים של התינוק הביאו אותו לבית-החולים 'מעייני הישועה' בעיר, ושם אובחן כי הוא סובל מכוויות קשות.
לאחר בדיקות ראשוניות שהצביעו על חומרת מצבו, הוחלט להעבירו למחלקה לטיפול נמרץ בבית-החולים 'שיבא' בתל השומר.
ל'חדשות און ליין' נמסר, כי אתמול (ד') יצא התינוק מהמחלקה לטיפול נמרץ והועבר למחלקה רגילה, בה הוא מאושפז כעת.
הציבור מתבקש להתפלל לרפואת התינוק שלמה בן אלקה גבריאלה.
באותה מחלקה מאושפז עדיין תינוק אחר כבן שנה וחודשיים, שנפגע באירוע דומה להפליא - באותו היום ובאותה עיר - כאשר מים רותחים נשפכו עליו מקומקום חשמלי בביתו.
מצבו טרם הוטב והציבור נקרא להתפלל לרפואת אליהו רחמים בן רחל.
http://www.tapuz.co.il/Communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=2986&msgid=16422904
 |
|
|
|
|
|
| נשלח ב-12/12/2006 13:10 |
|
| |
למה לא משגיחים על הילדים ???
|
|
|
|
| נשלח ב-24/12/2006 16:30 |
|
| |
מי? המתנדבים?
אולי כי הם היו עסוקים בלטפל במקרה אחר...
לכל אחד יש את הרגע שהילד ברח ועשה משהו, לפעמים זה נגמר ברע ולפעמים לא קרה כלום.
הילדים לא נמצאים בתוך כלוב, ככה זה. דברים כאלו קורים לפעמים.
|
|
|
|
|