בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מתנדבי הצלה גוש-דן חגגו אמש מסיבת חנוכה מפוארת שנערכה באולמי קונטיננטל בעיר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/12/2006 02:40 לינק ישיר 
מתנדבי הצלה גוש-דן חגגו אמש מסיבת חנוכה מפוארת שנערכה באולמי קונטיננטל בעיר

מתנדבי הצלה גוש-דן חגגו אמש מסיבת חנוכה מפוארת שנערכה באולמי קונטיננטל בעיר בהשתתפות רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א, מנכ"ל מד"א מר אלי בין, מנהל אזור דן במד"א מר יוסי כהן, מ"מ ראש העיר בני ברק הרב יעקב אשר, סגן ראש העיר הר' אברהם רובינשטיין, חבר מועצת העיר הר' יהודה הבר, יו"ר עזר מציון הר' חנניה צ'ולק ואחמי"ם רבים נוספים.

באירוע, השתתפו מתנדבי הצלה גוש-דן, נשותיהם ובני משפחותיהם. האירוע החל בארוחת ערב חגיגית במהלכה מילאו המתנדבים טפסי הגרלה וזכו בסיום הערב בפרסים יקרי ערך. במהלך ארוחת הערב הנעים את האווירה מתנדב הצלה גוש דן והחזן-זמר ר' ישראל הרשטיק, צוות מתנדבים חילק לילדים אריזת סביבון מלאה בדברי מתיקה בעת שנשאו דברים רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן, הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון, מנכ"ל מד"א מר אלי בין, הרב יעקב אשר מ"מ ראש עיריית בני ברק, חבר ההנהלה ר' משה רוזנפלד. הדוברים בירכו את מתנדבי הצלה גוש דן על פועלם הרב במשך השנה לרווחת החולים והנפגעים באשר הם. מנכ"ל מד"א עמד בנאומו על הקשר החם וההדוק בין ראשי הארגון למנהלי האיזורים במד"א, דבר התורם רבות לייעול פעילות הצלת החיים באזור גוש דן.

מנכ"ל מד"א מר אלי בין הדליק נרות חנוכה בנוכחות רב הצלה ומנהל אזור דן. לאחר מכן נערכה הופעה אומנותית של קוסם שמשך אליו את הצעירים והמבוגרים כאחד. עם סיום הערב נערכה ההגרלה והמתנדבים זכו במתנות יקרות ערך.

לאחר נאומי הברכה הוענקו תעודות הוקרה למספר תורמים ומתנדבים, ולמשפחת שטיסל בעלי אולמי קונטיננטל שתרמו את האולם לערב המסיבה, ובמהלכה הודו למתנדבים על הטיפול המסור שהעניקו להם לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים קשה לפני מספר חודשים. כמו"כ תרם להצלחת הערב גם הר' צבי כהן מבעלי מאפיית הצבי.

גם במהלך הערב לא הזניחו מתנדבי הצלה גוש דן את חובתם האנושית ויצאו לטפל במספר מקרי חירום לאורך הערב בהם שריפה בבית כתוצאה מחנוכיה שעלתה באש, מספר תאונות דרכים קלות וחולים שנזקקו לעזרה רפואית דחופה. מספר מתנדבים נשמעו בסוף הערב אומרים כי ערבים מסוג זה מעניקים להם את הכח לעזוב את משפחותיהם גם ברגעים לא נוחים ולהמשיך בפעילות הצלת החיים במהלך השנה.




לגלריית תמונות נוספות לחצו כאן:

http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=1699




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2006 03:06 לינק ישיר 

http://ladaat.net/article.php?do=viewarticle&articleid=257



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/12/2006 01:28 לינק ישיר 

ניוטרל, אתה משלם על משהו? זה כסף שלך?
למה מעניין אותך מהיכן הכסף..

שלא לדבר על זה שמסיבות ואירועים מהסוג הזה הן קריטיות בדיוק כמו עוד מכשיר לייף-פאק וכדו'.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2006 03:12 לינק ישיר 
ומהיכן הכסף לשאר הדברים?

הרי הקוסם (למשל) אינו עובד בהתנדבות....??? תוקן על ידי - ניוטרל - 22/12/2006 3:14:17

_________________



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מתנדבי הצלה גוש-דן חגגו אמש מסיבת חנוכה מפוארת שנערכה באולמי קונטיננטל בעיר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext