מתנדבי הצלה גוש-דן חגגו אמש מסיבת חנוכה מפוארת שנערכה באולמי קונטיננטל בעיר בהשתתפות רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א, מנכ"ל מד"א מר אלי בין, מנהל אזור דן במד"א מר יוסי כהן, מ"מ ראש העיר בני ברק הרב יעקב אשר, סגן ראש העיר הר' אברהם רובינשטיין, חבר מועצת העיר הר' יהודה הבר, יו"ר עזר מציון הר' חנניה צ'ולק ואחמי"ם רבים נוספים.
באירוע, השתתפו מתנדבי הצלה גוש-דן, נשותיהם ובני משפחותיהם. האירוע החל בארוחת ערב חגיגית במהלכה מילאו המתנדבים טפסי הגרלה וזכו בסיום הערב בפרסים יקרי ערך. במהלך ארוחת הערב הנעים את האווירה מתנדב הצלה גוש דן והחזן-זמר ר' ישראל הרשטיק, צוות מתנדבים חילק לילדים אריזת סביבון מלאה בדברי מתיקה בעת שנשאו דברים רב הארגון הרב שמואל אליעזר שטרן, הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון, מנכ"ל מד"א מר אלי בין, הרב יעקב אשר מ"מ ראש עיריית בני ברק, חבר ההנהלה ר' משה רוזנפלד. הדוברים בירכו את מתנדבי הצלה גוש דן על פועלם הרב במשך השנה לרווחת החולים והנפגעים באשר הם. מנכ"ל מד"א עמד בנאומו על הקשר החם וההדוק בין ראשי הארגון למנהלי האיזורים במד"א, דבר התורם רבות לייעול פעילות הצלת החיים באזור גוש דן.
מנכ"ל מד"א מר אלי בין הדליק נרות חנוכה בנוכחות רב הצלה ומנהל אזור דן. לאחר מכן נערכה הופעה אומנותית של קוסם שמשך אליו את הצעירים והמבוגרים כאחד. עם סיום הערב נערכה ההגרלה והמתנדבים זכו במתנות יקרות ערך.
לאחר נאומי הברכה הוענקו תעודות הוקרה למספר תורמים ומתנדבים, ולמשפחת שטיסל בעלי אולמי קונטיננטל שתרמו את האולם לערב המסיבה, ובמהלכה הודו למתנדבים על הטיפול המסור שהעניקו להם לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים קשה לפני מספר חודשים. כמו"כ תרם להצלחת הערב גם הר' צבי כהן מבעלי מאפיית הצבי.
גם במהלך הערב לא הזניחו מתנדבי הצלה גוש דן את חובתם האנושית ויצאו לטפל במספר מקרי חירום לאורך הערב בהם שריפה בבית כתוצאה מחנוכיה שעלתה באש, מספר תאונות דרכים קלות וחולים שנזקקו לעזרה רפואית דחופה. מספר מתנדבים נשמעו בסוף הערב אומרים כי ערבים מסוג זה מעניקים להם את הכח לעזוב את משפחותיהם גם ברגעים לא נוחים ולהמשיך בפעילות הצלת החיים במהלך השנה.
לגלריית תמונות נוספות לחצו כאן:
http://www.hnn.co.il/index.php?module=albums;task=view;id=1699