בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

נפילה מגובה, בגובה....

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/12/2006 01:31 לינק ישיר 
נפילה מגובה, בגובה....

למתנדבי מד"א הצלה גוש דן הר' משה רוזנפלד והרב שגיב אליסף שיצאו לקריאה ברחוב רבי עקיבא בבני ברק לא היה צל של מושג מה הם הולכים לפגוש, הביפר דיבר על אישה שנפלה בחנות מסולם בגובה מטר וחצי.

 מיד עם הגיעם לחנות הם הבינו שכאן זה לא יהיה פשוט. הגברת נפלה בקומתה השנייה של החנות, כשהבעיה העיקרית הייתה שאל הקומה השנייה ניתן לעלות אך ורק על ידי מעלית קטנה המותקנת במקום.

 ר' משה רוזנפלד ומתנדב נוסף עלו מיד אל הקומה השנייה באמצעות המעלית והחלו לטפל בגברת בעת ששגיב ויוסי ברויער בקומת הכניסה של החנות הכינו את הציוד הנדרש על מנת להוריד אותה לקומה הראשונה.

המתנדבים שעלו אל הקומה השנייה בסיוע של צוות האמבולנס של מד"א שהגיע למקום קיבעו היטב את הפצועה על קרש-גב המיועד לשמור על עמוד השדרה ללא תזוזה והחלו להוריד אותה בעמידה בתוך המעלית הצרה. כשהגיעו למטה ירד אחד המתנדבים מלמעלה אל גג המעלית וסייע בידי הצוות למטה להוציא את הפצועה מהמעלית אל האלונקה.

 צוות מד"א פינה את הפצועה במצב קל עד בינוני לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/5/2007 14:01 לינק ישיר 

היא בסדר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > נפילה מגובה, בגובה....
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext