ערב עיוני בנושאי מצבי חירום בהריון, יולדות וילודים נערך בשיתוף עם בית החולים מעייני הישועה בבני ברק
ערב עיוני בנושאי מצבי חירום בהריון, יולדות וילודים נערך בשיתוף עם בית החולים מעייני הישועה בבני ברק.
בערב שנערך סביב שולחנות ערוכים באדיבות הקייטרינג של בית החולים נשאו דברים רב הצלה הרה"ג שמואל אליעזר שטרן שליט"א שבירך על שיתוף הפעולה בין בית החולים וארגון הצלה גוש-דן, ד"ר ליוור מנכ"ל בית החולים שסקר את התקדמות בית החולים ואת היעדים אליהם הוא אמור להתפתח, פרופ' רביד המנהל הרפואי שסיפר על שיתופי הפעולה הרחבים בין בית החולים למחלקות המתקדמות בארץ בתחומן, ד"ר בני חן מנהל אגף הלידה שדיבר על מצבי חירום ביולדות וילודים, ד"ר ברייר סגן מנהל בית החולים שעמד על ההקשר הישיר בין רפואה והלכה. במהלך הערב הועלו שאלות רבות מצד המתנדבים שהופנו אל צוות הניהול של בית החולים ונענו על ידם. בסיום הערב הודה ר' צבי רודיך למנכ"ל הצלה גוש-דן הר' אשר שלומוביץ ולהנהלת בית החולים על הערב המהנה שהחכים את המתנדבים במספר נושאים חשובים להצלת חיים של ממש במצי חירום בהריון ובלידה.

|
|