סליחה על האיחור בהיותינו לפני חנוכה בהשתלמות בניר עציון בליל שישי יצאנו לכיוון חיפה כשבקשר מודיעים על ת"ד קשה בצומת .... בכניסה לחיפה ליד התחנה המרכזית כמובן שאנחנו בדרך .... והתמונות.....
מציון העיקר לא פילוג הצלה כל הכבוד להצלה גוש דן
מרגש מאוד ! קרדיט למשתתפים ? _________________
_________________