סליחה על האיחור בהיותינו לפני חנוכה בהשתלמות בניר עציון בליל שישי יצאנו לכיוון חיפה כשבקשר מודיעים על ת"ד קשה בצומת .... בכניסה לחיפה ליד התחנה המרכזית כמובן שאנחנו בדרך .... והתמונות.....
מרגש מאוד ! קרדיט למשתתפים ? _________________
_________________
מציון העיקר לא פילוג הצלה כל הכבוד להצלה גוש דן