בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

מה הסיפור עם האמבולנס שנגנב?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2007 15:21 לינק ישיר 
מה הסיפור עם האמבולנס שנגנב?

אתמול נגנב מרח' אמרי ברוך אמבולנס מס' 15 של הצלה ישראל, אחרי 9 דקות דיווחו על חזל"ש.

_________________

YOאב - יוAV




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-18/12/2012 22:05 לינק ישיר 

זה לא משנה לגוף העניין למה יש מריבות גם בדבר כזה שאמור להיות מקובל על כולם - חבל .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/12/2012 16:56 לינק ישיר 

החזירו אותו?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/12/2012 19:46 לינק ישיר 

אני מבין שבכל ארגון יש תככים ומריבות אך בכל זאת אולי מדובר בפיקוח נפש והייתי מצפה שכאן הדברים יתנהלו אחרת .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/7/2007 17:05 לינק ישיר 

........



תוקן על ידי הצלה_רג ב- 01/07/2007 17:02:48




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/6/2007 01:49 לינק ישיר 

כפי איך שאני הבנתי אותו רשע מתנדב לשעבר בהצלה גוש דן א. ק. כנראה יש לו חוסר בצומות לב
 שגנב באכזריות את האמבולנס מס' 14 גנב עכשיו את אמבולנס מס' 15
 וכל זה שמו לב באמצע ארוע ברח' אמרי ברוך
האמבולנס היה בארוע שריפה אם הכונן הרב רודיך
 תוך כדי, הכונן יורד לאמבולנס בכדי להוציא בלון חמצן לאשה עם אסטמה
 והנה שוד ושבר האמבולנס איננו, 
עכשיו תבינו זה לא סתם בן אדם בא לוקח אמבולנס, זה כונן מדא שיודע כמה נחוץ האמבולנס בארוע מסוג זה.
אדון ק. אתה רוצה לגנוב תגנוב, אבל לא באמצע אירוע תתביש לך  
"יתמו חטאים מן הארץ" חטאים ולא  חוטאים
 



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > מה הסיפור עם האמבולנס שנגנב?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext