בית פורומים הצלה בני ברק וגוש דן

20 שנות פעילות של הצלה גוש-דן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/12/2007 21:48 לינק ישיר 
20 שנות פעילות של הצלה גוש-דן

כנס הודעה והצדעה לציון עשרים שנה לארגון "הצלה גוש-דן"

מאות מתנדבי הצלה גוש דן ואורחים רבים השתתפו השבוע בכנס של הוקרה והערכה למתנדבי האירגון ובני משפחותיהם במלאת עשרים שנה ליסוד האירגון.

את הכנס , שנערך בחסותה של קופ"ח לאומית פתח והנחה הרב יצחק רוט מנהל ת"ת ויזניץ מותיקי מתנדבי הצלה גוש דן. אשר סיפר על פועלם של מתנדבי האירגון. היוצאים לפעולות הצלה במהלך כל שעות היום והלילה בשבתות ובמועדים תוך מסירות נפש ממש. וזכו במהלך שני העשורים האחרונים להציל מעל רבע מליון אנשים.

את המעמד פיארו בנוכחותם פוסקי הדור מרנן הגאון הגדול רבי אהרן לייב שטיינמן שליט"א והגאון הגדול רבי שמואל הלוי ואזנר שליט"א נשיא הארגון אשר בירכו את מתנדבי ארגון "הצלה גוש דן" שידיהם יהיו חברות בעבודות התנדבות של ארגון הצלה ויה"ר שתשרה ברכה במעשי ידיהם. ברכה שבאה כאשר כל פעולותיהם נעשים ע"פ ההלכה.

הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א רב האירגון ציין. כי אירגון "הצלה גוש דן" החל את פעילותו עם עשרים מתנדבים וכיום ישנם כמאתים וחמישים מתנדבים. הפועלים תחת הכוונתו ההלכתית. ובסייעתא דשמיא זכו להציל חיי אדם רבים.

במהלך דבריו, פנה הגרש"א שטרן שליט"א לראש עיריית בני-ברק להחזיק את ההסדר שהיה נהוג באירגון עד לאחרונה ולפיו מגיע הגוי של שבת של עיריית בני ברק מחזיר את האמבולונס ממקום האירוע אל בית המתנדב. הסדר שפסק לאחרונה בגלל קשיי תקציב.

במהלך דבריו של רב האירגון הודיע נשיא הבורסה אבי פז שהיה אורח הכבוד במקום כי הוא מתחייב לממן מחצית מעלות החזקת הגוי של שבת כאשר העירייה תתחייב לשלם את המחצית הנוספת ובכך הוסדר נושא זה של הפעלת הגוי של שבת תוך מניעת חילולי שבת.

סיפורים מרגשים אודות ניסי הצלת חיים של אנשים השמיע הרה"ח אהרן אשכנזי שליט"א ר"י נדבורנא אשר ניצל במהלך החייאה שביצעו בו מתנדבי האירגון. כאשר רופאיו אמרו לו כי הוא חב את חייו לאותם מתנדבים אשר ביצעו את ההחיאה המוצלחת כמו כן סיפר כי מאז שניצל ע"י מתנדבי הצלה גוש דן. הוא זוכה לעזרה רבה מצד מתנדבי האירגון במאות נושאים.

סיפור מרגש על נס הצלה פרטי השמיע הרה"ח שמואל לודמיר שסיפר כיצד רופא מד"א קבע מותו, אולם מתנדבי הצלה לא התייאשו והמשיכו במאמצי ההחייאה, וב"ה אני עומד כאן לפניכם הרב לודמיר העניק תעודת הוקרה למתנדב הצלה גוש דן הרב חיים אדלהייט אשר הציל את חייו.

הגאון רבי מנדל שפרן שליט"א עמד על העזרה הרבה של מתנדבי אירגון "הצלה גוש דן" המסייעים לכל פניה רפואית. וזוכים להערכתם של גדולי הדור שליט"א

ראש עיריית בני-ברק הרב יששכר פרנקנטל ציין את שיתוף הפעולה הפורה שקיים בין העירייה ובין האירגון.

הרב פסח קירשברג מנהל קופ"ח לאומית בב"ב שכאמור, פרסה את חסותה על האירוע עמד על הסיוע המהיר שמגישים מתנדבי "הצלה גוש דן" לחולים הם ראשונים להופיע בכל מקום אליו הם נקראים. בסיום דבריו הגיש ערכת החייאה מלאה לאירגון "הצלה גוש דן" תרומת קופ"ח לאומית.

הרב אשר שלומוביץמנכ"ל ארגון הצלה גוש דן הודה לכל המתנדבים. ולבני משפחותיהם אשר במסירות נפש יוצאים להתנדבות בארגון בכל עת ובכל שעה ביום ובלילה בימי חג ובימי מועד ועוזבים את שולחן השבת והחג כדי לסייע לחולים ולהציל את חייהם. בסיום דבריו העניקו מתנדבי הארגון "הצלה גוש דן" למנכ"ל הארגון מתנה יחודית בשם מאות המתנדבים כאות הוקרה והערכה על פועלו לטובת הארגון.

במעמד המיוחד נטלו חלק אדמורים ורבנים גם הרב אברהם רובינשטיין סגן ר"ע ב"ב הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון, רמ"ג מר אלי בין מנכ"ל מד"א, מגן מר יוסי כהן מנהל מד"א דן ,תת מגן מיקי סגל ס.מנהל דן ועוד מנהלי מד"א באזורים שונים. הר' דוד איגל יו"ר מתנדבים מד"א הנהלת איחוד הצלה, ר' זאב קשש ואלי ביר, הנהלת הצלה דרום הר מיכאל שווארץ והר' יוסף וויסנשטרן ואורחים רבים אשר באו להביע את הוקרתם והערכתם לאירגון מתנדביו ופעולותיו.

היה זה ערב יחודי של הוקרה והערכה למאות מתנדבי אירגון הצלה גוש דן במלאת עשרים שנה להקמתו אשר אנשים רבים מתושבי העיר חבים להם את חייהם.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה בני ברק וגוש דן > 20 שנות פעילות של הצלה גוש-דן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext