נשלח ב-24/8/2008 15:57
ארגון ידידים מי שלא שמע על הארגון הזה הוא נותן מענה לתקלות של אנשים ביום יום.
המענה ניתן על ידי הודעה במירס לכל החברים על התקלה ומיקומה.
אז ככל שיש יותר אנשים המענה יהיה יותר טוב.
אם אתם חברים בהצלה תצטרפו גם לידידים ותוכלו לסייע להרבה אנשים.
אני לא חבר שם רק ראיתי את זה מהצד והתפעלתי
נשלח ב-27/11/2008 17:36
<embedid="VideoPlayback"src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=6077504254911880000&hl=en&fs=true"style="width:400px;height:326px"allowFullScreen="true"allowAccess="always"type="application/x-shockwave-flash"></embed>
<br>תוקן על ידי YSHLEZ ב- 27/11/2008 17:32:41
נשלח ב-27/11/2008 17:38
<embed id="VideoPlayback" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=6077504254911880000&hl=en&fs=true" style="width:400px;height:326px" allowFullScreen="true" allowAccess="always" type="application/x-shockwave-flash"> </embed>
נשלח ב-27/11/2008 17:40
(<embed id="VideoPlayback" src="http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=6077504254911880000&hl=en&fs=true" style="width:400px;height:326px" allowFullScreen="true" allowAccess="always" type="application/x-shockwave-flash"> </embed>)
נשלח ב-27/11/2008 18:02
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mban4ZjG7y8&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mban4ZjG7y8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
נשלח ב-27/11/2008 18:02
<embed src="http://www.youtube.com/v/mban4ZjG7y8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
נשלח ב-27/11/2008 18:03
<embed src="http://www.youtube.com/v/mban4ZjG7y8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
נשלח ב-27/11/2008 18:10
<embed src="http://www.youtube.com/v/mban4ZjG7y8&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
נשלח ב-27/11/2008 18:18
תוקן על ידי yshlez ב- 27/11/2008 18:23:13
נשלח ב-27/11/2008 18:19
תוקן על ידי yshlez ב- 27/11/2008 18:22:30
נשלח ב-27/11/2008 18:21
תוקן על ידי yshlez ב- 27/11/2008 18:22:13
נשלח ב-27/11/2008 18:25
תוקן על ידי yshlez ב- 27/11/2008 18:21:53
נשלח ב-28/4/2009 22:01
שיהיה להם בהצלחה
נשלח ב-30/4/2009 19:40
..
נשלח ב-26/6/2009 17:16
אירוגן יפה וכובד אני חבר
תודה למוקדנים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.